Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17727Zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2017, před 7 lety

Lubomir Gabor

Znění stížnosti

dna 25.8.2017 sme cestovali z dresdenu do prahy o 17;45 prichod praha 19;40.my sme cestovali dalej na vychod slovenska a mali sme bus z prahy 20;30.cez sms som dostal spravu ze vas autobus meska 40min.ten dalsi spoj sa dal stihnut ale za hranicami bus zastavil na benzinke a cakalo sa na noveho sofera 50min.takze sme to nestihli a museli sme si zakupit listky na vlak za 67eur.ak by ste nas upozornili ze budeme stat na benzinke tak som to mohol stornovat a ist inym spojom.tak ste nas pripravili vasou zlou organizaciou o 67eur ktore chcem aby ste mi vratili.ohladne ceny listka za vlak mozem dolozit vypis z uctu.dakujem gabor lubomir


Požadované řešení

chcem aby ste mi vratili 67eur.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2017 10:48, před 7 lety

Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo na vrácení jízdného v případě, že spoj, který hodlal pro přepravu použít, má z nástupní stanice cestujícího zpoždění 60 minut a více a cestující s platnou jízdenkou pro jednotlivou jízdu se proto vzdal jízdy.

Pokud z důvodů na straně dopravce dojde zpožděním spoje, který cestující použil pro přepravu, ke ztrátě přípoje v rámci jedné přepravní smlouvy nebo nebyla-li dokončena započatá přeprava cestujícího spojem, jímž jízdu nastoupil, má cestující právo: a) na další přepravu do cílové stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce nebo použití náhradní autobusové dopravy provozované přechodně za omezenou nebo zastavenou drážní dopravu, b) nebo na bezplatnou přepravu do nástupní stanice nejbližším vhodným spojem příslušného dopravce; cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu má v tomto případě také právo na vrácení zaplaceného jízdného, c) nebo na vrácení jízdného za neprojetý úsek cesty, vzdal-li se cestující s jízdenkou pro jednotlivou jízdu další jízdy a dopravce tuto skutečnost potvrdil.

Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.

Cestující ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě má právo při neprovedení přepravy z důvodů na straně dopravce na vrácení jízdného.

Reklamace a stížnosti z přepravy cestujících a zavazadel se podávají:
písemně na adresu sídla dopravce: RegioJet, a.s., nám.Svobody 17, 602 00 Brno
faxem na číslo: +420 539 000 910

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 08:02, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.