Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Prosím o pomoc a radu.
Dne 15.8 jsem reklamoval můj notebook Dell ( 25 000,-) kvůli špatnému výkonu, který nemohl opravit ani jejich servisák který dorazil k nám domů, opravu nezvládl udělat ani po 3x.. poté si společnost Dell vyžádala notebook k sobě do servisu a kurýra kterého jsi objednali ONI od společnosti "ups". Dne 17.8 si kurýr od "ups" notebook vyzvedl. Notebook jsem dal do krabice co me rekli atd udelam, navíc jsem notebook zabalil do tvrdého papíru proti poškrábání. Kurýr si notebook převzal v pořádku, dal mě papírek jen ze ho prevzal.
22.8 se notebook začal v servise opravovat. 24.8 ráno kolem 10h na stránkach napsali ze u mého notebooku je vyjímka. Volal jsem jim a psal co to znamená a rekli mě ze můj notebook má závadnější vadu, já se pána zeptal, jestli se mam bát, aby me to neprislo poskozené. Rekl ze urcite ne.
Dne 30.8 mě napsali email ze notebook se poskodil "nejspiše" při přepravě k nim, kvůli špatnému zabalení, přitom krabice do ktere jsem to balil, při předávání byla pevná a 100% notebook se nemohl propadnout a notebook byl zcela v pořádku krom reklamované vady (výkon).
No, poslali me tedy 30.8 fotky jsk je notebook uplne zniceny, ale podle fotek kazdy pozna ze notebook musel spadnout na roh celou svojí váhou. Chtejí po me opravu za 7000,- nebo notebook nelze opravit.
Jsem si jisty ze notebook pri predavani byl v porádku. Fotografii ale bouzel nemam. Co mam dělat prosim?
Název notebooku dell inspiron 15 ( 7567 )
Já požaduji nový kus nebo vrácení peněz.
Při podáváni stíznosti pres email zatím neodepsali.
|
Tweet |
Od okamžiku, kdy věc převzal zasilatel (společnost UPS) na základě zasilatelské smlouvy uzavřené s prodávajícím, odpovídá za škodu na věci prodávající dle § 2944 občanského zákoníku. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci. Prodávající (servisní společnost) by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak. Například, pokud by spotřebitele řádně poučil, jak by věc měla být zabalena.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.