Společnost


Raiffeisenbank a.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1773Sleva na poplatku nebyla bankou schválena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2014, před 11 lety

Ondřej Musil

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 13. prosince 2013 jsem podal k výše uvedené bance žádost o předčasné splacení h.ú. V žádost jsem udal důvod, že jsem v tíživé životní situaci a tak musím byt prodat abych zabezpečil chod celé své rodiny. K předčasnému spalcení bohužel dochází v době, kdy my byla na začátku roku 2013 změněna úroková sazba s trváním na 3 roky. Splnil jsem pouze rok, ale nevidím důvod, aby mi nebyla poskytnuta úleva od těchto poplatků. Nežádal jsem napřímo o upuštění, ale vzhledem k situaci, která mne k tomu dovedla pouze o částečné upuštění. Za celou dobu splácení jsem neměl žádný problém a teď když bych měl nějakou šanci, tak mi napsali, že úleva nebyla bankou poskytnuta. Já sám osobně se domnívám, že má žádost nebyla adekvátně posouzena. Můžete mi poradit?

Děkuji a s pozdravem Mgr. Ondřej MUSIL


Produkt

1. úvěrová smlouva s nesplacenou jistinou 564.116,03,-Kč, připsali mi k tomu úrok ve výši 1.640,64,-Kč, poplatek za splacení úvěru činí 56.303,-Kč, za správu hypotečního úvěru poplatek ve výši 150,-Kč. Celkem zskytnutého úvěru 600 000,-Kč, který splácím přes 3 roky zaplatím 622.209,67,-Kč.1. úvěrová smlouva s nesplacenou jistinou 564.116,03,-Kč, připsali mi k tomu úrok ve výši 1.640,64,-Kč, poplatek za splacení úvěru činí 56.303,-Kč, za správu hypotečního úvěru poplatek ve výši 150,-Kč. Celkem z poskytnutého úvěru 600 000,-Kč, který splácím přes 3 roky zaplatím 622.209,67,-Kč. 2. Poskytnutý hypoteční úvěr ve výši 1 350 000,-Kč, poplatky za předčasné splacení: nesplacená jistina po téměř 6 letech 1.260 493,28,-Kč, úrok 3665,93,-Kč, poplatek za předčasné splacení 125.770,48,-Kč, poplatek za správu h.ú. 150,-Kč. Celkem mám zaplatit 1.390 079,69,-Kč.


Požadované řešení

Upustit nebo částečně odpustit poplatky za předčasné splacení, jak jsem u banky požadoval v žádosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 10:43, před 11 lety

V tomto případě záleží, jak je možnost upuštění od poplatků uvedena ve smlouvě nebo obchodních podmínkách. Pokud se banka výslovně nezavazuje, že při doložení určitých skutečností upustí od části nebo všech poplatků, není patrně takový požadavek právně vymahatelný.
Pokud se banka k takovému kroku naopak zavazuje, lze trvat na svém nároku a i odůvodnění banky k zamítnutí žádosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 12:10, před 11 lety

Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2014 08:52, před 11 lety


Ondřej Musil

Rád bych pokračoval dál, neboť si myslím, že tu nějaká šance je. Řešení přes zákaznickou linku nemá smysl. To je na telefonu pokaždé někdo jiný a skončí to tak, že pokaždé mluvíte s někým jiným. Smlouvu jsem ochoten oskenovat a poslat na konkrétní mail.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2014 13:27, před 11 lety

Společnost se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.