Společnost


PRODOMOS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17731Neuznaná reklamace, respektive neodpovídají na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2017, před 7 lety

Martin Sedlák

Znění stížnosti

26.6. jsem na stránkách nonstopstavebniny.cz, provozovaných společností PRODOMOS s.r.o., objednal vibrační desku VP 60S LUMAG v ceně 8.549,- Kč. Obdržel jsem potvrzení o přijetí objednávky . Pak mi byla na e-mail zaslána zálohová faktura. Na obou výše uvedených dokladech bylo potvrzeno objednání vibrační desky VP 60S LUMAG. Zboží mi bylo dodáno, ale při rozbalování jsem zjistil, že mi byla doručena vibrační deska VP 60 LUMAG.
17.7. jsem poslal reklamaci, že zboží, které jsem obdržel (VP 60 LUMAG), se neshoduje s tím, které jsem si objednal (VP 60S LUMAG) a vzhledem k tomu, že vibrační desku nutně potřebuji, požaduji jako způsob nápravy slevu z ceny dodaného zboží (s navrhovanou částkou 1.500,- Kč). Na mail jsem nedostal odpověď.
1.8. jsem zaslal další mail, zda je má reklamace v řešení a že na vyřízení mají 30 dní.
2.8. jsem obdržel mail od společnosti LUMAG,že vibrační deska, kterou jsem objednal je tatáž, kterou jsem dostal (došlo k modernizaci a změně v označení) a pokud nejsem spokojen, mohu stroj vrátit (za použitý mi vrátí méně peněz). Společnost PRODOMOS nereagovala.
16.8. jsem poslal mail, ohledně uplynutí 30 denní lhůty na vyřízení reklamace a že podle zákona č.89/2012 Sb., §2161, odst.1 není dodaný výrobek shodný s výrobkem objednaným a podle téhož zákona §2169, odst.3 mám právo požadovat jako způsob vyřízení reklamace přiměřenou slevu.
17.8. mi PRODOMOS odepsal, že předal reklamaci výrobci a bral vše jako vyřešené a mou novou stížnost předává opět výrobci.
18.8. jsem psal, že to není nová stížnost ale stále ta samá reklamace. Od té doby se mi nikdo neozval.


Produkt

objednaná vibrační deska VP 60S LUMAG, dodaná VP 60 LUMAG


Požadované řešení

sleva z ceny dodaného zboží ve výši 1.500,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 09:44, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (nebo které prodávající při nabízení zboží inzeroval), je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou nebo výměnou, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. Jelikož se vada projevila v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko, výrobce). Povinností prodávajícího je vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů je navíc přestupkem, za který může být prodávající ze strany České obchodní inspekce pokutován.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 08:01, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.