Společnost


Dol-Kre-4you s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17732Dol-Kre-4You s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2017, před 7 lety

Josef Veverka

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím o radu, jak se bránit proti společnosti Dol-Kre-4you s.r.o. Zakoupil jsem u této firmy mobilní telefon iPhone 5. Mám ho něco málo přes rok a při výměně displeje jsem zjistil, že v telefonu byl neoriginální displej. Při kontaktování firmy mi bylo sděleno, že po roce používání telefonu budu těžko dokazovat, že ten displej nebyl nikdy měněný. Jak proti tomuhle můžu bojovat? Resp. kdyby jsem displej neměnil, tak bych ani nevěděl, že tam je neoriginální kus. Za telefon jsem zaplatil něco přes 6000,- a rozhodně jsem nechtěl neoriginální díly v telefonu, dá se to nějak vyřešit? Děkuji


Produkt

Iphone 5, space gray,16 GB,


Požadované řešení

Výměna displeje za originální kus, nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2017 10:37, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Je tedy na spotřebitelovi, aby prokázal, že zboží nemělo při převzetí vlastnosti, které byly sjednány, nebo které se daly od zboží očekávat (prokázat tuto skutečnost bude složité, je možné využít například svědecké výpovědi nebo dokumentaci ze servisu, který prováděl opravu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 08:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.