Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 31.8.2017 v 7.05 min jsem jsi byl zakoupit pilu aku ocasku zn florabest která měla byt v prodeji dnes.Od 7hod 5min jsem pilu nenašel nikde,po podání reklamace ústní p.vedoucí prodejny mi řekla že už je vyprodaná,na regálech ani nikde jsem jí nevděl ani u zákazníků v košíku.Tento přístup fa Lidl je neseriozní a klamaví pro zákazníky.Pilku sem chtěl zakoupit synovi k narozeninám.Lídl mi už poněkolikáte sklama,zboží které je v letáku na prodejnách není vydět je tam jen cenovka.Dle mého názoru si nedostatkové zboží prodavačky schovávají pro své známé,nebo vše dáváté do velkých měst a malé obce kašlete nebo dáte 2-3ks to je málo.Dík za odpověd´Brunclík Miln
Pila ocaska zn.Florabest cena 1199kč prodávaná od 31.8 2017.
Zásobovat prodejny dostatkem zboží,nebo mi požadovanou pilku zaslat poštou.Brunclík
|
Tweet |
Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil jeho dodávku, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).
Pokud se spotřebitel domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den, pane Brunclíku,
je nám líto, že jste vyhlédnutou pilu nesehnal. V podobných případech se doporučujeme obrátit přímo na naši zákaznickou linku na čísle 800 115 435. Kolegové Vám mohou prověřit dostupnost zboží ve dvou vybraných prodejnách a případně je zarezervovat.
Rádi bychom Vás rovněž ujistili, že na nápravě situace, kdy poptávka po našich výrobcích převyšuje nabídku, již pracujeme. Věříme, že se tento problém vyřeší ještě letos na podzim, kdy budeme spouštět e-shop se spotřebním zbožím. O termínu jeho spuštění Vás budeme samozřejmě rádi informovat.
Děkujeme za zpětnou vazbu a přejeme příjemný den.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.