Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#17738Platím službu, kterou nepoužívám

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2017, před 7 lety

Jana Zatloukalová

Znění stížnosti

Dobrý den. 22.5. 2017 mi přišla SMS v tomto znění : Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29Kc/24h. Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu.Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm O2.
Nejdříve jsem si myslela, že mě zpráva informuje o změně ceny této služby. Nikdy jsem však internet v mobilu nepoužívala. Tato SMS mi začala chodit častěji. V nastavení jsem zablokovala cokoli, co by využívalo mobilní data, ale SMS mi stejně přišla. K internetu se připojuji pouze z domácí wifi, jinak se k internetu nepřipojuji.


Produkt

Internet v mobilu


Požadované řešení

Zjištění, proč mi tyto SMS chodí
Zablokování veškerých placených služeb kromě volání a SMS na mém telefonním čísle
Pokud možno, vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2017 10:20, před 7 lety

Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V daném případě záleží na okolnosti, zda-li internet v mobilu není součástí spotřebitelem zakoupeného tarifu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2017 10:42, před 7 lety

Dobrý den,

dnešní chytré telefony se mohou k internetu připojit i bez vašeho vědomí například za účelem zjištění dostupných aktualizací. Tomuto lze zabránit smazáním přístupového bodu apn internet ve vašem telefonu, případně lze nastavit upozornění na toto připojení odesláním SMS ve tvaru BAP na číslo 999111. Toto upozornění vám v případě snahy telefonu o připojení dorazí ještě před naúčtováním a bez vašeho potvrzení se k internetu telefon nepřipojí.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.9.2017 11:24, před 7 lety


Jana Zatloukalová

Děkuji, už je to víc jak týden, co mi přišla poslední taková sms.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2017 14:15, před 7 lety

V tom případě je už vše nastaveno správně.

Příjemný den vám přeji.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2017 08:23, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.10.2017 14:18, před 7 lety


Jana Zatloukalová

Hodnocení: