Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den. 22.5. 2017 mi přišla SMS v tomto znění : Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29Kc/24h. Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu.Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm O2.
Nejdříve jsem si myslela, že mě zpráva informuje o změně ceny této služby. Nikdy jsem však internet v mobilu nepoužívala. Tato SMS mi začala chodit častěji. V nastavení jsem zablokovala cokoli, co by využívalo mobilní data, ale SMS mi stejně přišla. K internetu se připojuji pouze z domácí wifi, jinak se k internetu nepřipojuji.
Internet v mobilu
Zjištění, proč mi tyto SMS chodí
Zablokování veškerých placených služeb kromě volání a SMS na mém telefonním čísle
Pokud možno, vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V daném případě záleží na okolnosti, zda-li internet v mobilu není součástí spotřebitelem zakoupeného tarifu.
Dobrý den,
dnešní chytré telefony se mohou k internetu připojit i bez vašeho vědomí například za účelem zjištění dostupných aktualizací. Tomuto lze zabránit smazáním přístupového bodu apn internet ve vašem telefonu, případně lze nastavit upozornění na toto připojení odesláním SMS ve tvaru BAP na číslo 999111. Toto upozornění vám v případě snahy telefonu o připojení dorazí ještě před naúčtováním a bez vašeho potvrzení se k internetu telefon nepřipojí.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Děkuji, už je to víc jak týden, co mi přišla poslední taková sms.
V tom případě je už vše nastaveno správně.
Příjemný den vám přeji.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: