Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
už podruhé jsme u Vás v prodejně v Jablonci nad Nisou nakoupili brambory v akci za 9,90,- (chutnají samy o sobě divně) a stejně jako prvně po nich máme celá rodina zažívací potíže. Máme malé dítě, poprvé po snědení těchto brambor k obědu jsem s ním skončila na dva dny na pohotovosti s horečkami 39,6 a průjmy. Doufala jsem, že to byla špatná náhoda a koupila je znovu a už je nám po nich všem opět zle, tak už u Vás brambory kupovat nebudeme, za to aby mi dítě neskončilo v nemocnici mi stojí projít se do jiného krámu.
Brambory
Kontrola brambor, vyřazování starých brambor místo dávání je mezi čerstvé, aby se doprodali!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitelka požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.