Společnost


Albert Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17739Zkažené brambory

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 1 minuta

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2017, před 7 lety

Sandra Pešková

Znění stížnosti

Dobrý den,
už podruhé jsme u Vás v prodejně v Jablonci nad Nisou nakoupili brambory v akci za 9,90,- (chutnají samy o sobě divně) a stejně jako prvně po nich máme celá rodina zažívací potíže. Máme malé dítě, poprvé po snědení těchto brambor k obědu jsem s ním skončila na dva dny na pohotovosti s horečkami 39,6 a průjmy. Doufala jsem, že to byla špatná náhoda a koupila je znovu a už je nám po nich všem opět zle, tak už u Vás brambory kupovat nebudeme, za to aby mi dítě neskončilo v nemocnici mi stojí projít se do jiného krámu.


Produkt

Brambory


Požadované řešení

Kontrola brambor, vyřazování starých brambor místo dávání je mezi čerstvé, aby se doprodali!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2017 09:22, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitelka může žádat nápravu. Spotřebitelka by měla potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).

Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitelka požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.

Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.