Společnost


GIGACOMPUTER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1774Záruční doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2014, před 11 lety

Petr Veverka

Znění stížnosti

Před cca půl rokem jsem, z eshopu www.gigacomputer.cz, zakoupil PC sestavu HP za cca 10000Kč s tím, že v eshopu byla uvedena záruka na tuto PC sestavu 2roky. Po cca dvou měsících používání počítače tento zkolaboval a nebylo možné jej ani zapnout. I pokusil jsem se emailem, na základě údajů z webu www.gigacomputer.cz kontaktovat nejbližší pobočku (Jihlava), kde mi bylo sděleno, že reklamaci, případně opravu, je třeba uplatnit na pobočce, odkud byl PC zaslán. I kontaktoval jsem Ostravskou pobočku (uvedenou na faktuře jako prodávající), která mi rovněž nevyhověla a odkázala mě opět na pobočku odkud byla sestava zaslána. Kontrolou dokladů jsem z razítka zjistil, že PC sestava byla dodána Opavskou pobočkou, avšak na dodacím listu jsem našel, že na eshopu uvedená dvouletá záruka, se vztahuje pouze na skříň, CD mechaniku a klávesnici, přičemž na ostatní komponenty je záruka pouze jeden měsíc. Až po té jsem začal sháněl reference o firmě Gigacomputer na webu a zjistil jsem, že se nejspíše nejedná o příliš seriózní společnost. důvodu špatných referencí a udávanému "nezájmu" o záruční opravy, jsem se rozhodl, počítač si nechat opravit na vlastní náklady u jiné firmy, což stálo dalších skoro 1000Kč za výměnu vadného zdroje, ovšem riskovat posílání PC zpět, placenou výměnu i třeba nepoškozených dílů se mi nechtělo. Jednalo se již o druhý počítač od této firmy, přičemž první funguje bez problému a tak mě mrzí, klamná informace o záruce uvedená na eshopu. Pravda další obchodní podmínky jsem nečetl, dodací list jsem si, po přijetí zásilky, rovněž nepřekontroloval avšak domnívám se, že pokud by firma Gigacomputer na webu udávala pouze jednoznačné a pravdivé informace o délce záruky, prodala by možná méně, ovšem s výrazně menším procentem nespokojených zákazníků.


Produkt

PC sestava HP s procesorem Intel Core-i3, 4GB RAM a Win7 CZ


Požadované řešení

Další řešení již nepožaduji (necahl jsem si zmíněné PC opravit), ovšem rád bych upozornil další zákazníky eshopu www.gigacomputer.cz, aby si pečlivě kontrolovali doklady, po převzetí zásilky a v případě nedostatků, kontaktovali prodejce ihned.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2014 10:50, před 11 lety

Dle zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku je na všechno spotřební zboží záruka 24 měsíců. Dle § 627 odst. 3 výše uvedeného zákona jakákoli ujednání, která omezují práva spotřebitele ze záruky jsou neplatná.
Dle nám dostupných informací je ustanovení o záruce pouze 1 měsíc neplatné a na zboží se vztahuje záruka 24 měsíců.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2014 14:19, před 11 lety

Dobrý den, pane Veverko,

děkujeme za Vaši uvedenou zprávu, každý takový podnět je pro nás příležitostí, jak být blíže zákazníkům a jak se stále zlepšovat. V úvodu odpovědi bych chtěla uvést, že společnost GIGACOMPUTER je na trhu již od roku 1996 a má tisíce spokojených zákazníků. Jako důkazem je ročně prodaných 40 000ks notebooků a počítačů.

Naše společnost se, pane Veverko, zabývá prodejem jak nové, tak předváděcí a krátkodobě použité a profesionálně repasované výpočetní techniky a jsme jejím přímým dovozcem. Veškerá naše nabídka je plně přizpůsobena povaze a původu výrobků. Všude proto upozorňujeme a inzerujeme, že se jedná o použité zboží. Můžete se o této skutečnosti přesvědčit na našem e-shopu, kde se snažíme plně zvýraznit, o jaký produkt se jedná v každé kartě produktu. Typ zboží včetně záruky naleznete ve vrchní části stránky na nejvíce čitelném místě. Typ produktu je zvýrazněn tučně a podtrženě s proklikem na popis. Záruka je ihned pod tímto typem. Je nám velmi líto, že jste tuto záležitost přehlédnul, proto toto téma přednesu na schůzce s marketingovým oddělením, abychom tuto problematiku ještě více zvýraznili a předešli tak nespokojenosti zákazníků. Dále jsou informace napsány na Vašem daňovém dokladu, záručním listu a v obchodních podmínkách. Jsme si plně vědomi toho, jaké prodáváme zařízení a naší snahou je zákazníkům maximálně přiblížit výhody našich produktů.

Pane Veverko, budu velmi ráda, když se se mnou spojíte přes e-mail, kde bych si od Vás vyžádala doplňující informace. Celý tento případ bychom si následně společně prošli a zjistili, kde nastaly nesrovnalosti. Můj e-mail je katerina.razdikova@gigacomputer.cz a je veřejně přístupný v kontaktech na našich webových stránkách www.gigacomputer.cz.

Také bych Vás chtěla informovat, že naše společnost je, jako mnohé další v ČR, franšízovou společností. Je to uvedeno jak v obchodních podmínkách, tak v reklamačním řádu. V obou dvou případech jsou společnosti přehledně popsány. Máme tam totiž podmínku, že se produkt musí reklamovat u subjektu, u kterého byl zakoupen. Proto jste měl na dokladu napsanou i jiný subjekt s jinou fakturační adresou.

Pane Veverko, velice si vážíme zákazníků, kteří u nás opakovaně nakupují. Velmi ráda se Vám proto budu věnovat a celou záležitost s Vámi dořeším. Doufám, že celý případ vyřešíme ke společné spokojenosti a zůstanete nadále naší firmě věrný.


S přáním hezkého dne

Kateřina Raždíková
regionální manažerka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 20:49, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.