Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobijela jsem si kredit na ulozto.za 99kc.prisla mi sms ze se mam obratit na vas.jelikoz se to dobjeni nezdarilo.prosim o vysvetleni a zda mi to bude nauctovano.
prosim poslat odpoved lakosta234@seznam.cz DEKUJI
|
Tweet |
Pokud již zaplacená služba nebyla poskytnuta, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy). Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a spotřebitelka může žádat vrácení peněžních prostředků.
Společnost Uloz.to cloud a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
"Dobrý den,
prosíme o nasměrování uživatele ke kontaktu na email podpora@ulozto.cz, případně na kontaktní formulář https://www.uloz.to/kontaktni-formular
Ve zprávě prosíme o co nejkonkrétnější popis problému."
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.