Společnost


Better Design s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17745Nákup na Aukru

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2017, před 7 lety

Pavlína Pražáková

Znění stížnosti

V měsíci červenci jsme zakoupili na Aukru u prodejce "Svet modni" několik kusů oblečení a kabelku, formou vyhrané aukce. V té době došlo k prodeji Aukra a následně k dočasné nefunkčnosti některých jeho částí. Od té doby začaly problémy s prodejcem. Dodávky se zpožďovaly a prodejce komunikuje jen občas a stroze. Zaplacené zboží nebylo doručeno v termínu, který byl uveden v aukcích, tj. ani do 7 dnů po zaplacení. 21.8. jsme odjeli na 3 týdny nba dovolenou, o čemž jsme prodejce předem informovali a prosili jsme o zaslání zboží až po našem návratu. Prodejce odpověděl, že to nelze, že přetrvávají jeho problémy s Aukrem. Následně bylo zboží doručeno den po našem odjezdu s 7denní úložní dobou. Vzhledem k omezenému přístupu na internet jsme nemohli včas reagovat a požádat poštu o prodloužení úložní doby, takže se zboží vrátilo prodejci, který v těchto případech postupuje tak, že aukce zruší a na vrácení peněz má 30 dní.


Produkt

šaty, trička, kabelka


Požadované řešení

Prosíme o znovudodání obou balíčků se zaplaceným zbožím, protože to nebyla naše vina, že jsme nemohli zboží na poště vyzvednout, jsme ještě na dovolené a vracíme se po 10.9.2017. S prodejcem jsme byli dosud spokojeni, proto nechápeme, co se najednou děje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 12:29, před 7 lety

Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní. Kupující se zase zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Je-li kupující v prodlení s převzetím věci, uchová prodávající věc, může-li s ní nakládat, pro kupujícího způsobem přiměřeným okolnostem. Pokud kupující nepřevzal věc v ujednaném čase, má prodávající právo věc po předchozím upozornění na účet kupujícího vhodným způsobem prodat poté, co kupujícímu poskytl dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí věci. Smluvní strany si také mohou ujednat jiný postup.

Nepodaří-li se spor se společností vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 12:23, před 7 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.