Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V měsíci červenci jsme zakoupili na Aukru u prodejce "Svet modni" několik kusů oblečení a kabelku, formou vyhrané aukce. V té době došlo k prodeji Aukra a následně k dočasné nefunkčnosti některých jeho částí. Od té doby začaly problémy s prodejcem. Dodávky se zpožďovaly a prodejce komunikuje jen občas a stroze. Zaplacené zboží nebylo doručeno v termínu, který byl uveden v aukcích, tj. ani do 7 dnů po zaplacení. 21.8. jsme odjeli na 3 týdny nba dovolenou, o čemž jsme prodejce předem informovali a prosili jsme o zaslání zboží až po našem návratu. Prodejce odpověděl, že to nelze, že přetrvávají jeho problémy s Aukrem. Následně bylo zboží doručeno den po našem odjezdu s 7denní úložní dobou. Vzhledem k omezenému přístupu na internet jsme nemohli včas reagovat a požádat poštu o prodloužení úložní doby, takže se zboží vrátilo prodejci, který v těchto případech postupuje tak, že aukce zruší a na vrácení peněz má 30 dní.
šaty, trička, kabelka
Prosíme o znovudodání obou balíčků se zaplaceným zbožím, protože to nebyla naše vina, že jsme nemohli zboží na poště vyzvednout, jsme ještě na dovolené a vracíme se po 10.9.2017. S prodejcem jsme byli dosud spokojeni, proto nechápeme, co se najednou děje.
|
Tweet |
Kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní. Kupující se zase zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu. Je-li kupující v prodlení s převzetím věci, uchová prodávající věc, může-li s ní nakládat, pro kupujícího způsobem přiměřeným okolnostem. Pokud kupující nepřevzal věc v ujednaném čase, má prodávající právo věc po předchozím upozornění na účet kupujícího vhodným způsobem prodat poté, co kupujícímu poskytl dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí věci. Smluvní strany si také mohou ujednat jiný postup.
Nepodaří-li se spor se společností vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.