Společnost


Sorda s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17747Firma nekomunikuje, problém s dodáním zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2017, před 7 lety

Žaneta Žroutová

Znění stížnosti

Drevenepalandy- PODVOD!!!
Dobrý den
ráda bych Vás upozornila na podvod s dřevěnými palandami na míru. Jedná se o firmu SORDA s. r.o. Na sbazaru.cz je inzerát na dřevěné palandy. Nejdřív je veškerá komunikace v pořádku, je zaslaná smlouva a požadovány peníze na účet předem vzhledem k palandám na míru. Zboží má být doručeno do 10 dnů od připsání peněz na účet a dále máte možnost odstoupit od smlouvy v případě, že vám do 14 dnů od termínu kdy má být zboží dodáno dodáno nebude.
U nás termín kdy měli být dodané byl 17.8. ten den se nikdo neozval a tak jsem na udaný telefon v emailu volala a bylo mi zděleno, že je problém s dopravou a tedy v pondělí či úterý je dodají. V pondělí se opět nikdo neozýval a tak jsem opět volala a už mi nebyl telefon zvednut, volala jsem tedy z jiného čísla a bylo mi zděleno, že je měli v jednu hodinu nakládat a že za chvíli zavolá, už nezavolal a obě čísla nebral. v úterý hned ráno jsem volala z třetího čísla a opět mi bylo zděleno, že je problém s dopravou a dnes je budou předávat PPL. Do středy se nikdo neozval, na emaily nikdo nereagoval čísla nebral. večer se jim dovolal manžel a bylo řečeno, že zboží osobně přiveze v pátek ve 12:00.
Nakonec byla palanda přivezena v sobotu, palanda nebyla úplná a opět bylo slíbeno, že chybějící části přiveze osobně v pondělí. Od pondělí už se neí možné dovolat a tím to beru za uzavřené.
Palandu, tedy dodali neúplnou a to co přivezli je křívé.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy podávát nebudu, musela bych zboží zaslat výrobci a bojím se, že už bych neviděla ani to co nám dovezl a ani peníze.
Požaduji náhradu materiálu ze kterého jsme si museli palandu dodělat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 12:35, před 7 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány (zboží není kompletní), je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou nebo výměnou, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku. Jelikož se vada projevila v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.

Nepřijme-li prodávající zboží k reklamaci, dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 07:45, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.