Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera (2.1.2014) jsem synovi připojil telefon na domácí Wi-Fi (tlf. č. 732 446 xxx) a po připojení na DOMÁCÍ Wi-Fi síť mu byla automaticky odečtena částka 24 Kč za aktivaci internetu přes 3G či GPRS. (Oznámeno formou SMS) Jak je možné,že když nedošlo k využití internetu prostřednictvím společnosti T-Mobile, aby si strhávali peníze za připojení???
Totéž se stalo známé, když omylem stiskla tlačítko programu, který využívá internet ke své funkci a rovněž přišla o peníze. Údajně je to prý chyba telefonu, ale v mém případě nebyl využit datový přenos T-Mobile, z čehož logicky vyplývá, že ta jejich takzvaná automatická aktivace není chybou telefonu, na což se vymlouvají,ale pouze ČISTÝ KALKUL a VÝMLUVA a nebojím se říci PODVODNÉ A ÚMYSLNÉ OBOHACOVÁNÍ, a jsem přesvědčen o tom, že i stíhatelné ČOI!!!
Uvíra
Žádám o vrácení strhnuté částky zpět na kredit!
|
Tweet |
V případě, že nedošlo k čerpání služby, nemá společnost nárok na platbu a je povinná takovou částku vrátit, i kdyby se jednalo o chybu telefonu. Pokud je i omylem uhrazena platba, jedná se o tzv. o bezdůvodné obohacení.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.