Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1775Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2014, před 11 lety

Jiří Uvíra

Znění stížnosti

Včera (2.1.2014) jsem synovi připojil telefon na domácí Wi-Fi (tlf. č. 732 446 xxx) a po připojení na DOMÁCÍ Wi-Fi síť mu byla automaticky odečtena částka 24 Kč za aktivaci internetu přes 3G či GPRS. (Oznámeno formou SMS) Jak je možné,že když nedošlo k využití internetu prostřednictvím společnosti T-Mobile, aby si strhávali peníze za připojení???
Totéž se stalo známé, když omylem stiskla tlačítko programu, který využívá internet ke své funkci a rovněž přišla o peníze. Údajně je to prý chyba telefonu, ale v mém případě nebyl využit datový přenos T-Mobile, z čehož logicky vyplývá, že ta jejich takzvaná automatická aktivace není chybou telefonu, na což se vymlouvají,ale pouze ČISTÝ KALKUL a VÝMLUVA a nebojím se říci PODVODNÉ A ÚMYSLNÉ OBOHACOVÁNÍ, a jsem přesvědčen o tom, že i stíhatelné ČOI!!!
Uvíra


Požadované řešení

Žádám o vrácení strhnuté částky zpět na kredit!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 10:27, před 11 lety

V případě, že nedošlo k čerpání služby, nemá společnost nárok na platbu a je povinná takovou částku vrátit, i kdyby se jednalo o chybu telefonu. Pokud je i omylem uhrazena platba, jedná se o tzv. o bezdůvodné obohacení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2014 11:03, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.