Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Bol mi dorucovany balik zo zahranicia, podotykam dorucovany tovar bol vopred uhradeny, ale pan dorucovatel sa neobtazoval vhodit vyzvu do schranky (ani prvu ani druhu) Balik stal na miestnej poste Odolena Voda 2 tyzdne od prveho dorucovania dna 11.8.2017 az do dna 29.8.2017. Celu dobu som netusila ze balik mam pod nosom. Az dnes som od odosielatela zistila ze sa im balicek vracia,spat niekam do Ciny...Cislo zasielky cez ktore som dnes balicek vyhladala je LF202744333CN. Kto je zodpovedny a kto mi nahradi skodu, kedze balik obsahoval tovar uz zaplateny a zaroven sa jednalo o darcek, ktory som s predstihom objednala a teraz mam .......
LF202744333CN
Pozadovane riesenie :)))) chcem svoj balicek spat, bez toho aby som komunikovala lamavou anglictinou s predajcom, neplatila ja ani predajca nove postovne a necakala na balik zas mesiac.... podotykam ze uz sa mi niekolko krat stalo ze mi nebola vhodena vyzva do schranky.....
|
Tweet |
Pokud se zásilku nepodaří doručit, je tato zásilka uložena na poště. Adresátovi je předána písemná výzva, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. Jestliže se podniku nepodařilo dodat poštovní zásilku, protože si ji adresát ve lhůtě 15 dnů (tuto lhůtu je možné prodloužit na žádost adresáta až na jeden měsíc) nevyzvedl, pošta ji převezme zpět a bez průtahů vrátí odesílateli.
Pokud nebyla spotřebitelka upozorněna na uložení zásilky, má spotřebitelka možnost uplatnit reklamaci. Reklamaci je možné uplatnit na kterékoliv pobočce pošty. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman