Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Koupil jsem psi granule pro psy zn chapi, za cenu 239kc. Co jsem nasel v pytli spoustu krmiva cerveme barvy uadne barevne granule.... Pan vedouci se mi vysmal ze muzu reklamovat zbozi pouze v originalnim baleni neposkozenem. Prosim poradte jak takovy igelitovy pytel rozdelat mehlede na skutecnost preferujeme ceske vyrobky a ceske maslo v penny nesezenete jen Polske neni to jen tah na ceske lidi kteri maji radi ceske vyrobky a nebo pouze delat z lidi idioty co se tyce byrobku v penny palec dolu
nekvalitni personal
Odpoved prosim
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace je nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.