Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.7.2017 bylo vrácené zboží převzaté touto firmou a do dnešního dne mi nebyly vráceny peníze.Psala jsem jim emaily,slibovali vrátit peníze na mnou uvedený účet a pořád se jenom vymlouvají a dnes to vyvrcholilo tímto emailem:
Vážená paní, Vážený pane,
vzhledem k tomu, že jsme Vám doposud nezaslali platbu za vystavený dobropis a hledáme řešení jakým způsobem se k dané věci postavit co nejrychleji, nabízíme Vám řešení v nabídce zboží, které odesíláme jako odkaz v tomto e-mailu. Poprosili bychom Vás o upřesnění obuvi, v případě, že byste souhlasili s touto náhradní variantou (prvních devět druhů ze stránky). Tato obuv je sice dražší, ale rádi bychom Vám tento cenový rozdíl ponechali jako poděkování za Vaši trpělivost.
Samozdřejmně jsem jejich nabídku odmítla s tímto jejich přístupem
Dámské kožené boty Casual Fashion bílé
chci vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.