Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
11.12. jsem odeslala objednávku a výrobek zaplatila.
23.12. dotázala jsem se, kde je zboží, bylo mi řečeno,že se ASI ztratilo...Vánoční dárek!
27.12.jsem napsala, že na dodání zboží trvám!
Bylo mi @ sděleno že zboží NENÍ a objednáno nebude.
Stejný den jsem si stejné zboží znovu objednala a dnes dorazilo.
Můžete mi nějak vysvětlit koho zaměstnáváte na daných pozicích... např. inter. vyřizování objednávek a stížností????
Po tomto zážitku jsem se rozhodla, že tyto Vaše "služby" budu prezentovat (včetně veškeré korespondence) přímo v Německu.
Ing. Ivona Slobodová (zákaznické č. 1314749337)
Tchibo
Řešení ponechám na mateřské firmě, asi se podiví, jak česká filiálka jedná se zákazníky.
Není možnost podat stížnost přímo na TCHIBO ČR.
Proč?
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena kupní smlouva má kupující povinnost zaplatit kupní cenu a prodejce má povinnost dodat zboží ve stanoveném termínu. V případě, že se tak nestane, ocitá se v prodlení dle § 517 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku.
Vážená paní Slobodová, velice mě mrzí, že máte se společností Tchibo takovouto negativní zkušenost. Vaši stížnost postoupím vedení zákaznického servisu a internetového obchodu v Německu, kde jsou všechny tyto služby centralizované. Z naší strany bohužel nemáme možnost do procesů vstupovat. Věřím, že odpovědní kolegové sjednají nápravu a do budoucna budete mít s naší společností již jen pozitivní zkušenost. S pozdravem, Eva Kotýnková, PR manažer Tchibo Praha, spol. s r.o.
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.