Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#17763Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2017, před 7 lety

Šárka Kamarýtová

Znění stížnosti

Dne 3.3.2017 jsme zakoupili outdoorový fotoaparát Lumix DMC-FT30EP-A, který lze použít i ve vodě do hloubky 8metrůpo dobu 60minut.Fotoaparátjsme přesto zatím ve vodě ani pod vodou nevyzkoušeli. Po pěti měsících nám přestal fungovat displej. Zanesli jsme proto fotoaparát na pobočku mall reklamovat- v protokolu o reklamaci uvádí, že přístroj je bez známek fyzického poškození, bez vrypů, odřenin a jiného poškození. Jaký byl náš šok, když reklamace přišla vyřízená ve znění-neuznána a záruka na přístroj zaniká. Opravář označil kontrolní bod vniku kapaliny a uvedl, že fotoaparát těsní a přesto se do něj dostala kapalina naším zaviněním. Nechápeme, jak se naším zaviněním mohla do vodotěsného fotoaparátu dostat voda- nebyl ve vodě a není ani poškozen a jak mohou výrobek po půlroce zbavit záruky ,když stále fotografuje.


Požadované řešení

Výměna zboží či oprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 15:02, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.9.2017 14:51, před 7 lety

Vážená paní Kamarýtová,

rádi bychom danou situaci ohledně Vaší reklamace prověřili. Poprosila bych Vás o zaslání dostatečných údajů k identifikace (číslo Vaší objednávky, reklamace či číslo faktury) a to do emailu overeno@mall.cz .

Následně Vás budeme informovat ohledně dalšího postupu a vyjádření.

Děkuji a přeji hezký den.

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.10.2017 07:29, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2017 09:53, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.