Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#17764Stížnost na prodejnu v Náchodě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2017, před 7 lety

Irena Koníčková

Znění stížnosti

Podávám stížnost na vaší prodejnu v Náchodě-Běloveská ul.
Tato prodejna nejhorší co jsem kdy vyděla!!Ráno v 7.15-prázdné regály-během dne se nic nedoplňuje,večer také ne.Všude neuvěřitelný nepořádek(nevybalené kontejnery,všude se povalující krabice-prázdné i plné).Mezitím lidé s vozíky,často různě kličkující,objíždějící,protože do některých uliček,natož zboží se njde vůbec dostatPříprava a doplnění zboží po zavír.době nexistuje.V prodejně v 20.20 již nikdo.(bydlím přímo naproti PENNY.Když se myje podlaha,tak vždy kolem 18.30.
Noviny v SO a NE vyložené až kolem 9.30h.Po příchodu v 7.15 a dotazu, mi pokladní zdělila,že se již budou vybalovat.20 m dlouhá fronta lidí,čekajících,až jim přiveze někdo máslo v akci,které mělo být k dispozici již v 7:00 ráno.Manžel šel pro noviny v 9.10-noviny stále nikde.Na dotaz staršího pána pokl.odvětila"Nedovezli",na dotaz,proč prodávají konzervy pro kočky Louisa za 10.90 Kč,když v letáku je 8,70 pánovi odpovězeno pokrčením ramen.
V 9.00 h regály se zeleninou a ovocem stále prázdné!!!Toto vše v sobotu 2.9.2017
Tato situace trvá již déle než rok!!!Dělejte proboha už něco!!
Vypráví se po celém Náchodě o této hororové prodejně již všude.
Lituji důchodce na sídlišti,kteří nemají tu sílu jako jiní,tahat nákupy z centra města.Zarážející také je,že prodejna na Pražské v Náchodě je přesný opak.Že by to dělala konkurence?!20 m vedle
stojí prodejna Albert!!!Je mi známo,že prodavačky mají placeno po zavírací době doplnění zboží do21.30,kde tedy jsou?V 20.15 h nikde nikdo a zboží se doplňuje během celého dopoledne dopoledne!!!Ráno nemá vůbec cenu tam chodit-nic v regálech není.


Požadované řešení

Myslím,že NENAHLŠENA KONTROLA by udělala své.Opravdu to je příšerné!!!Bydlím přímo proti obchodu-venku stále kouří prodavačky,
jinde se při prac.době kouřit nesmí.Nemůžu radit,jak věc řešit.Od toho jste vy a máte na to své manažery.Já jen vím(jsem také prodavačka v potravinách),že kdybychom se takto chovaly my,jdou okamžitě peníze dolů a to citelně!!!potom vyhazov.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2017 13:00, před 7 lety

Zákon prodejcům neukládá (vyjma právní úpravy tzv. vábivé reklamy), aby všechno nabízené zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení. Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 08:18, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.