Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.8. 2017m jsem poslal mailem scan s doklady (průkaz ZTP+OP).s tím, že žádám o slevu vyplývající právě z osobního potižení(téměř nechodím) Stejně je na tom i moje manželka. Musí se o nás starat dcera. Jsou nám 85 a 84 roky.
Myslím, že paní Markéta Kubešová si asi přisvojuje právo rozhodovat v takovýchto závažných věecech.Její vyádření "Je mi líto" je spíš rovno plivnutí do obličeje a nemohu se s ním ztotožnit.
Signál z USB modemu je slbý a přerušovaný. Spojení s bankou je problematické-přerušované. V tabletu u vás koupeného letos je signál dobrý.
Jak požaduji zrušení internetu z modemu a poskytnutí slevy pro těžce postižené osoby.
Jsem převědčen, že pro klienta, který je u T-mobilu od jeho začátků, ještě když byl Pegasem, by operátor takovouto službu měl poskytnout. Jiné organizace se stouto situací vyrovnávají naprosto jinak.
Pokud mi T-mobile nebude moci vyhovět, budu asi muset po skončení smluv změnit operátora. Podrobný požadavek je ve scanu ze dne 30.8.2017
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům určité zvýhodnění pro zdravotně postižené formou speciálního tarifu) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje. V daném případě tedy záleží na přesné formulaci podmínek pro poskytnutí oné zvláštní výhody.
Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou, která je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi spotřebitelem a podnikatelem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Spotřebitelka může využít rovněž následující kontaktní formulář na webové adrese https://www.t-mobile.cz/podpora/kontaktujte-nas.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.