Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.12.2013 jsem si objednala v eshopu p. Tiché PC myš. Zboží dorazilo dne 18.12.2013. Bylo zasláno v obálce s bubl. fólií, s nečitelnou účtenkou-daňovým dokladem a lístečkem s textem: "V případě poškozené zásilky ihned informujte o poškození zásilky dopravní společnost". Obálka byla neporušena, a protože PC myš byla určena jako vánoční dárek, nekontrolovala jsem obsah zásilky.
Následně obdarovaný zjistil, že PC myš je v horní části prasklá a část je odštípnutá. Proto jsem se obrátila mailem na firmu p. Tiché. Bylo mi odpovězeno, že jsem povinná si zboží překontrolovat a že reklamovat musím u přepravní společnosti, mail nebyl podepsán jménem, jen "tým giganto". Sdělila jsem tedy mailem, že odstupuji od smlouvy a žádám vrácení peněz za zboží.
Po této zkušenosti zůstává pouze zkažená radost z vánočního dárku a zklamání z přístupu prodejce a "jeho týmu".
objednávka č. 1630 z 13.12.2013, USB PC myš černá auto, katalog číslo mys2a
Zboží již není skladem, proto žádám vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že došlo k poškození zboží během přepravy záleží, kdo ji zajišťoval. Pokud dopravu zajistil prodejce, odpovídá za vady a náhradu škody musí sám prodejce uplatňovat vůči přepravci.
Dle zákona není možné omezovat práva ze záruky spotřebitele. Taková ujednání jsou dle § 627 odst. 3 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku neplatná.
Paní Tichá Jaroslava se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.