Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, na portále viagogo.com jsem si bohužel pořídil neplatné 2lístky na fotbalové utkání reprezentace CZ-DE, který se konal 1.9.2017 v Praze. Portál uváděl zcela klamné informace (nyní po seznámení s tímto podvodným subjektem) o počtu zbylých lístků, stejně tak o počtu současně prohlížejících zájemců o lístky. Cena se pak se všemi zprvu neuváděnými poplatky vyšplhala na cca 2.400,- za lístek, přičemž se jednalo o nejlevnější dostupná místa na stadionu. Přitom se portál viagogo.com tváří, že je přímo napojen na prodejce lístků, protože máte k dispozici "online" náhled na volná místa konání akce. Po zakoupení jsem dostal "original" PDF lístky s předtištěnou cenou (890 Kč), s čímž jsem se jen těžce smiřoval. Největší šok však nastal v momentě, kdy nás na stadionu poslali od turniketu pryč z důvodu neplatného lístku. Řešil jsem danou situaci na místě prodeje lístků a bylo mi sděleno, že v systému nelze ověřit, že by daná společnost lístky pořídila a že ani náhrada či výměna lístku není z jejich strany možná.
neplatné vstupenky
Požaduji vrácení peněz zpět, a to v plné výši.
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.