Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#17781iPhone vymeneny v reklamaci za jiny poskozeny, neuznana reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2017, před 7 lety

Pavol Adamek

Znění stížnosti

Dobry den,
zakoupil jsem u Vas zanovni iPhone za skoro 18 000kc. Nejdriv fungoval spatne, nasledne umrel. Pri reklamaci jste na mne nejdriv zkouseli opravu za skoro 10 000kc, po stiznosti jste otocili a napsali mi, ze bude zaruka vyresena vymenou za "novou jednotku" (z meho pohledu tedy za jiny novy kus telefonu). Opravdu jsem dostal jiny telefon (jine seriove cislo). Telefon je od prevzeti nefunkcni, prehriva se i kdyz je venku 20'C a nikdo s telefonem nepracuje, baterka vydrzi pouze 3-4hodiny max. Telefon jsem po pokusech resetu, prehrani SW, novy firmware, etc... sel vratit. Z reklamacniho se znovu ozvali se zamitnutou reklamaci, znovu stejny email - pry tekutina, ale z fotek servisu videt jen jemne nacervenaly pasek uvnitr a telefon nema (a ani nemuze mit kdyz byl od zacatku pouzivani nepouzitelny) zadne znamky pouziti. Znovu stejny email a navrh na vymenu za "novou jednotku" kdyz si zaplatim aprox 9000kc. Moje stiznost neuspesna s tim, ze Vase kolegyne se odvolava na to, ze jsem dostal novou jednotku a tim padem muze a musi byt chyba jen na moji strane. Ja nasledne zjistuji u Applu, ze jsem nedostal zadnou "novou jednotku" ale rok a 3 mesice stary, jiz jednou(mozna vic krat) opravovany telefon s expirovanou apple zarukou. To puvodne zakoupeny telefon nebyl. Tzn jste mne okradli o 50% ceny na telefonu a dali mi poskozeny sunt. Hadka s reklamacnim nikam nespeje, jdu to resit se soudnim znalcem a klidne i soudni cestou, ale na opakovanou vyzvu na reklamacnim oddeleni aby i sdelili nazev servisu/jmeno technika a predevsim dodali servisni historii toho refurbished nefunkcniho suntu, ktery jste oznacili za "novou jednotku" nikdo nereaguje. Dokonce naopak si Vasi lidi myjou ruce a tvrdi, ze jako prodejce se mnou nic nemate a jedna se o reseni mezi mnou a Servisem a vy za nic nerucite. A to jak rikam, mnou a servisem o kterem mi nejste ani schopni rict kdo to je a dodat informace o pouzitem a opravovanem telefonu, ktery jste mi vrazili jako "novou jednotku". Toto vedet pri prvni reklamaci tak ten telefon nikdy neprevezmu!!! Prosim tedy i touto cestou o informace o tom telefonu co jste mi dali abych urychlil veskere jednani se soudnim znalcem. Jedna se o reklamaci cislo ASRE17209961.

Za rychlou reakci predem dekuji,
Adamek

PS: Muzu Vam taky rict, ze je mi to uprimne lito. Jediny duvod, proc jsem u Vas nakupoval vzdy veskerou elektroniku byl jenom a pouze skvely customer service (podle meho uctu muzete videt, ze toho nebylo malo). A to vzdy i v pripadech kdy jste drazsi nez konkurence. Toto je bohuzel naopak brutalni opak a co mne mrzi nejvic taky fakt, ze uz u Vas nebudu kupovat nikdy nic. Za ty nervy a zpusob (ne)komunikace z Vasi strany to nestoji.


Produkt

iPhone 6s, sn:355396083542012 , reklamace cislo: ASRE17209 961r


Požadované řešení

Oprava / vymena za funkcni (ne-Refurbished) kus / vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2017 09:52, před 7 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.

Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, musí prodávající vadu odstranit. Pokud tak prodávající neučiní, nevyřídil reklamaci řádně. Pokud vada nebyla během reklamace odstraněna (nová věc je od počátku nefunkční), jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. Tento nárok je nutné uplatnit u prodávajícího. Další informace k tomuto tématu a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.9.2017 16:05, před 7 lety


Pavol Adamek

Hodnocení: