Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.U této firmy jsem koncem srpna 2017 zakoupila hodinky SMARTWATCH DZ09.Byl to narozeninový dárek pro manžela,který si je přál.Hodinky po nabití fungovaly 2 dny.Pak jsem je nabila přes PC a hodinky fungovaly 1 den.Mažel si do hodinek koupil paměťovou kartu a SIM kartu.Telefon manžel používal minimálně.Nyní už asi 3.dny nabijeme hodinky a ty vydrží nabité hodinu! Zkoušela jsem volat do firmy na mobilní číslo,které je na faktuře,mobil mi hlásí,že je momentálně majitel nedostupný...Ještě zkusím poslat e-mail.Ale už této firmě nevěřím.Zdá se mi,že tato firma je podvod.Je špatné,že takové firmy v Česku existují.Jsem důchodce a manžel také,pro nás jsou peníze PENÍZE,a necvím,proč tento stát umožňuje takto šidit staré lidi.Uvažuji po přečtění této stránky podat na tuto firmu žalobu.Poradím se s právníkem.Nebo už někdo podal na tuto firmu žalobu?Že bych se přidala.Ivana Slunéčková
Hodinky SMARTWACHT DZ09 nefungují.
Vyměnit tyto hodinky za funkční,či navrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Podle informacích publikovaných na webových stránkách společnosti (http://www.allhere.cz/Reklamacni-rad-a4_2.htm) je možné uplatnit reklamaci na adrese Fidemia Group s.r.o. reklamace, V Podhájí 1186/14, 147 00 Praha 4.
Odmítá-li prodávající přijmout reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se přestupku, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že obchodník porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.