Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupili jsme od Tv- Offers přípravek na odstranění škrábanců RENUMAX.
27.7.2017 přípravek dorazil na naši adresu a my ho hned odzkoušeli a bohužel. přípravek absolutně nesplňuje to co bylo slibován o, ba naopak, rýhy jsou ještě víc viditelnější.
Ještě v týž den, jsme přípravek odeslali zpět s tím, že od smlouvy odstupujeme a chceme vrátit peníze na ˇučet.
Asi 23.8.2017 se nám balík vrátil a my ho nevyzvedli.
Nechápali jsme ovšem co se děje za zmatek.
Poté jsem mluvila s reklamačním oddělením a bylo mi sděleno, že si vše ověří a obratem mi zavolají zpátky. Bohužel se tak nestalo, tak jsem reklamační volala znovu a to už mi bylo řečeno, že nám peníze za renumax nevrátí, proto nám ho posílají zpátky. A odůvodnili to s tím, že údajně houbička od renumaxu byla špinavá. Což je opět klamné a pochopitelně výmluvné. Protože jsme sílu renumax zkoušeli na auto čisté.
Čili nám renumax opět zazvoní na dveře, ale my si stojíme na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Číslo balíku při odeslání zpět BA0268274670X
RENUMAX- přípravek na odstranění škrábaců na laku auta
Vrátit peníze na účet, který jsem již udala ve vratce.
|
Tweet |
Obecně platí, že právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů je v případě smluv uzavřených distančním způsobem proto, aby došlo k odstranění znevýhodnění, které spotřebitel má z toho důvodu, že si zboží nemohl prohlédnout v kamenném obchodě. Proto by měl spotřebitel zacházet se zbožím pouze tak, jak by to udělal v kamenné prodejně.
Pokud došlo k vrácení zboží zakoupeného prostřednictvím prostředku komunikace na dálku a odstoupení bylo kupujícím spotřebitelem uplatněno ve 14 denní zákonné lhůtě od převzetí věci, je prodávající povinen toto odstoupení akceptovat. Spotřebitel pak odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládáním s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Spotřebitel, který tedy zboží používal v míře vyšší, než je míra nutná k tomu, aby se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, by neměl pozbýt právo odstoupit od smlouvy, měl by však odpovídat za případné snížení hodnoty zboží. Aby se spotřebitel obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží, měl by s ním nakládat a zkontrolovat je jen takovým způsobem, jaký by mu byl umožněn v prodejně.
Prodávající je proto povinen akceptovat odstoupení od smlouvy. Po spotřebitelovi může pouze žádat náhradu za snížení hodnoty zboží (např. 5 % z původní hodnoty zboží). Pokud by prodávající snížil částku, jenž vrací spotřebiteli, měl by také řádně zdůvodnit, proč tak učinil a měl by prokázat, že mu vznikly náklady, aby uvedl zboží do původního stavu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.