Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na internetovém portále firmy ITALSTORE.CZ jsem si objednala dámské baleríny. Číslo objednávky-1000232946. Byly pro mne nevyhovující a pro jsem je reklamovala. Boty jsem zaplatila 11.5.2017. Odstoupení od smlouvy jsem dostala od p. T. z reklamačního oddělení kde mi bylo sděleno že vše vyřídí co v nejkratším termínu t.jest.do 14dnů od převzetí zásilky. Nic se však nedělo. Po telefonických urgencích mi byl zaslán dobropis kde sen opět slibovalo. Mluvila jse i telefonicky s p. J., který opět sliboval že mi peníze pošle. Do dnešního dne nemám peníze ani boty.Jsem v důchodu a nemám peníze na rozhazování.Cena bot-poštovné i balné-298kč. Moc mě mrzí, jak se některé firmy chovají k zákazníkům o nedodržování obchodních podmínek nemluvě.Chci věřit že se moje stížnost vyřeší. S pozdravem Marta Kluchová.Celá tato anabáze trvá 3apůl měsíce.
Dáské černé baleríny na klínku. Číslo objednávky-1000232946
Chci vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.