Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vo Vašej spoločnosti som si zakúpil satelitný prijímač Ferguson Ariva 253 25.11.2015. 1.9.2017 mi prístroj prestal fungovať - ráno pri zapnutí nesvietili žiadne kontrolky. Bol som s tým aj v odbornej predajni elektroniky SAT ELEKTRONIC vo Zvolene. Tam mi doporučili reklamáciu prístroja u dodávateľa.
Vo Vašej spoločnosti som si cez internet zakúpil satelitný prijímač Ferguson Ariva 253 combo No: S5A02667 I H v cene 80,16 E. Doprava kuriérom stála 4,99 E. Celkové náklady teda boli 85,15 E. E.,16 E, ktorý mi bol doručený kuriérom za poplatok 4,99 E.
Riešení by mohlo byť viacej. Poslať nový prístroj, uhradiť vynaložené peniaze alebo poslať iný prístroj podľa dohody.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4745/kde-reklamovat-kdyz-prodejce-skonci). Podle údajů uvedených v obchodním rejstříku společnost stále existuje. V takovém případě je povinna přijmout reklamaci v kterékoli její provozovně (informace o provozovnách podnikatelů je možné vyhledat v živnostenském rejstříku), v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jejího podnikání (ANTIPO TRADE s.r.o., Novákových 970/41, Libeň, 180 00 Praha 8).
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se přestupku, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.