Společnost


VSP DATA a.s.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1779Neuznaná reklamace APPLE IPAD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2014, před 11 lety

Vlastimil Bízek

Znění stížnosti

Dne 9.12.2012 jsme zakoupili v obchodě Elektro World České Budějovice IPAD APPLE. V srpnu 2012 se projevila závada s tím, že pokud se tablet úplně vybil, nereagoval na nabíječ. Závadu jsme reklamovali u smluvního partnera APPLE u společnosti VSP Data a.s.
Reklamace byla zamítnuta s odůvodněním, že zařízení má nízkou výdrž baterie a má naražený roh, což nesplňuje záruční podmínky APPLE.
Mimochodem jsme se informovali a zjistili jsme, že záruční podmínky pro český trh neexistují.Při převzetí tabletu nám pracovník v prodejně jakousi supernabíječkou dobil a IPAD fungoval do listopadu 2013, kdy se závada opětovně projevila. Závadu jsme opět reklamovali u společnosti DirectCom, ale reklamace byla vzhledem k naraženému rohu není možné reklamaci uznat. Domníváme se, že naražený roh nemůžete v žádném případě ovlivnit funkci přístroje. To se prokázalo i tím, že po první reklamaci byla konstatována nízka výdrž baterie, ale po supernabití tablet normálně fungoval.


Produkt

APPLE IPAD WIFI 16GB BLACK výr.č. sdmrjf3sudfhw


Požadované řešení

Výměna tabletu nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 12:30, před 11 lety

Zakoupený výrobek lze vždy reklamovat u prodejce, případně u autorizovaných servisů, na které sám odkazuje. Jakákoli ustanovení, která by omezovala práva vyplývající ze záruky jsou dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku neplatná. V případě, že je spor o příčinu vady, lze k jejímu posouzení využít služeb soudního znalce, který příčinu vady odborně zhodnotí a vyhotoví znalecký posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.2.2014 10:01, před 11 lety

Hezky den,
dekujeme predevsim za zprostredkovani nazoru zakaznika a samozrejme je nasi snahou objasnit jeho pochyby o profesionalnim servisnim zasahu pripadne mu pomoci, pokud jeho problem pretrvava.
.
Záruční podmínky firmy Apple pro cesky trh samozřejmě existují, viz:
http://www.apple.com/legal/warranty/products/ipad-czech.html
navíc je na ně odkaz v každém zařízení v menu: Obecné - Informace - Právní dokumenty - Záruka

Jak je videt i ze stiznosti zakaznika, oba nezavisle servisy postupovali ve shode mezi sebou a to i ve shode s temito zarucnimi podminkami.

K iPadu byl dodán do servisu neoriginální adaptér určený pro iPhone a nikoliv iPad, který ma vykon pouze 5 W a nikoliv 10W , coz je vykon originalni nabijecky pro tato zarizeni. ( a ktery je zrejme zakaznikem nazyvan "supernabijeckou" ) Na tento fakt byl zakaznik upozornen a je to zaznamenano i v servisni zprave, nabijeni timto neoriginalnim adapterem muze mit i vliv na momentalni kapacitu baterie.

Cenová nabídka byla vytvořena z důvodu mechanickeho poškozeného rohu iPadu viz existujici fotodokumentace, diagnostikována byla i nízká výdrž baterie, doporucujeme pouzivani originalniho adapteru. Pokud jakekoliv problemy zakaznika stale pretrvavaji, at se prosim obrati na nas apple@vspdata.cz servis a nebo i primo na mne zitek@vspdata.cz , urcite se mu pokusime pomoci.

Hezky den i vikend preje Jindra Zitek, reditel VSP DATA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 22:09, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.