Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stejná zkušenost jako v ostatních příspěvcích.Přes inzerát na sbazaru zadání zakázky na palandu a matraci.Po zaplacení celé částky nebraní mého tel.čísla.Pokud jsem volala z jiného pán vzal.Sliboval hory doly.Fa.Sorda s.r.o.má sídlo v Olomouci, ale vyrábí v Novém Boru.Naštěstí bydlíme kousek od dané truhlárny v Novém Boru.Manžel dojel osobně pro palandu.Matrace jsme se nedočkali.Pan Karel Fišer(nájemce truhlárny)slíbil, že peníze za nedodání pošle na účet jde o 1560,-.Zakázka měla být hotova 22.6.2017.Volala jsem na čoi v Liberci, bylo mi řečeno, že to není jejich věc. Řešit to nebudou. Bylo mi řečeno paní inspektorkou, že se mám obrátit na civilně právní soud. Jediný kdo je ochotný věc řešit je Policie ČR.Poradili poslat doporučený dopis s výzvou o nápravu a pokud k ní nedojde, nebo firma dopis nepřevezme obrátit se na Policii ČR.
SMLOUVA O DÍLO Č.229
NAVRÁCENÍ ČÁSTKY 1560,-
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.