Společnost


Sorda s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17790Nedodržení smlouvy, nedodání části objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.09.2017, před 7 lety

Renat Plchová

Znění stížnosti

Stejná zkušenost jako v ostatních příspěvcích.Přes inzerát na sbazaru zadání zakázky na palandu a matraci.Po zaplacení celé částky nebraní mého tel.čísla.Pokud jsem volala z jiného pán vzal.Sliboval hory doly.Fa.Sorda s.r.o.má sídlo v Olomouci, ale vyrábí v Novém Boru.Naštěstí bydlíme kousek od dané truhlárny v Novém Boru.Manžel dojel osobně pro palandu.Matrace jsme se nedočkali.Pan Karel Fišer(nájemce truhlárny)slíbil, že peníze za nedodání pošle na účet jde o 1560,-.Zakázka měla být hotova 22.6.2017.Volala jsem na čoi v Liberci, bylo mi řečeno, že to není jejich věc. Řešit to nebudou. Bylo mi řečeno paní inspektorkou, že se mám obrátit na civilně právní soud. Jediný kdo je ochotný věc řešit je Policie ČR.Poradili poslat doporučený dopis s výzvou o nápravu a pokud k ní nedojde, nebo firma dopis nepřevezme obrátit se na Policii ČR.


Produkt

SMLOUVA O DÍLO Č.229


Požadované řešení

NAVRÁCENÍ ČÁSTKY 1560,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2017 11:53, před 7 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 08:21, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.