Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 7.8.2017 jsem si byla zakoupit v Brně, Student Agency na prodejně Benešova 14, jízdenku Brno-Praha-Curych. Chtěla jsem na 8.9.2017 s odjezdem v 19.30 hod. Ještě jsem se slečnou Hrčkovou jednala o nějakém jiném spoji v sobotu, nakonec jsem řekla, že pojedu toho 8. Prodala mi jízdenku, zaplatila jsem 1600 kč kartou. Chtěla jsem ještě vědět info o zavazadlech, na to jsem se podívala před budovou prodejny a zjistila, že odjezd je 8.8. místo 8.9. Vratila jsem se zpět, že datum nesedí a chci jízdenku zrušit. Tak si slečna vzala jízdenku a řekla, že peníze zpět mi přijdou na účet.Koupila jsem jízdenku se správným datem a zaplatila hotově 1300 Kč. Když za 5 dní na účet peníze nepřišly, zašla jsem do prodejny, se zeptat , jak to bude. Dala mi vizitku, abych napsala na vedení. Od té doby si píšu s paní Pantokovou z oddělení centra dopravy. zaslala jsem jí naskenovanou jízdenku i z účtu strženou částku. A výsledek? prý neevidují žádný přeplatek a prý mi peníze byly vráceny hned v hotovosti, tak mi nic nevrátí.
Slečna tvrdila něco jiného, paní Pantoková, že se za storno vyplácí peníze hned.Jak je tedy možné, že mají v účetnictví takové zmatky. Ty peníze tam někde musí mít, když mi ani nevydala doklad za storno ani výdajový lístek. Přece když něco přijde z účtu a nedá se spárovat, tak se platba vrací zpět. tak takové chování jsem ještě nezažila.Chci informovat veřejnost, že i takovýto případ se jim může stát a jak se zachovat. Je to sice 1600 kč, ale jde o to, že se případy mohou opakovat, když zjistí, že se spotřebitel nemá jak bránit. Smržová Ingrid
autobusová doprava Student Agency Brno
na základě čeho usuzují a dospěli k názoru, že mi peníze byly vráceny v hotovosti ihned při stornu 7.8.2017. Byl na prodejně starší pán, stál za mnou.Když jsem se vrátila zpět, což bylo ani ne 2 minuty, nechával stornovat několik míst na jízdence a slečna mu peníze za storna vracela v hotovosti.
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme, aby nejdříve uplatnila reklamaci přímo u dopravce (kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese https://jizdenky.regiojet.cz/web/vase-podnety.html?7). Nebude-li spotřebitelka s reklamací úspěšná, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.