Společnost


CentroNet, a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1780Uhrazení dluhu za neodebrané služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2014, před 11 lety

Gabriela Vaďurová

Znění stížnosti

V zákonné době jsem 26. 10. 2011 písemně odstoupila od smlouvy na dodávku internetu, protože firma měla dlouhodobé technické problémy v našem domě a hned po zapojení internetu byly výpadky signálu. Vrátila jsem ke stejnému datu technické zařízení, přesto mi fakturovali služby, které jsem neodebírala. V dubnu 2012 jsem písemně elektronicky i doporučenou poštou kontaktovala obch. ředitele pana L. Hůlku, kde jsem mu sdělila důvody výpovědi v návaznosti na Občanský zákon. Do dnešního dne jsem neobdržela žádnou odpověď. V prosinci 2013 mi přišla od firmy předžalobní výzva, opět jsem reagovala písemně na pana L. Hůlku, že nehodlám platit za služby, které jsem neodebrala a jednání firmy beru jako pokus o zastrašení mé osoby. Dnes tj. 3. 1. 2014 mi telefonovala zaměstnankyně uvedené firmy, s tím, že se chce smírně dohodnout o uhrazení dluhu ve výši 6.994 Kč. Odmítám uhradit jakoukoli částku za něco co jsem neužívala, pro odstoupení od smlouvy jsem využila zákonnou dobu a vůbec jsem postupovala v souladu s tehdy platným Občanským zákonem. Firma se neustále ohání svými všeobecnými podmínkami a odmítá uznat odstoupení od smlouvy. Od obchodního ředitele jsem nikdy neobdržela žádné odpověi na mé dopisy. Podle dalších nespokojených zákazníků z internet. recenzí vím, že nejsem jediná ke komu se firma takto chová.
Děkuji za pomoc při řešení této nepříjemnosti.
Přeji hezký den.
S pozdravem Vaďurová G.


Produkt

Smlouva č. 3109194701 DUO TV (Komplet)


Požadované řešení

Uznání odstoupení od smlouvy 26. 10. 2011 a zrušení požadované úhrady ve výši CZK 6.994,-, protože zařízení k odběru této služby modem Sweden Telecom byl vrácen dne 26. 10. 2011 a tudíž jsem žádné služby firmy CentroNet, a.s. nemohla využívat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 15:58, před 11 lety

V případě, že bylo od smlouvy odstoupeno, ruší se tím závazek od počátku a spotřebitel je povinný uhradit pouze odebrané služby. Pokud byly tyto služby poskytovány nekvalitně, bylo možné je reklamovovat a žádat přiměřenou slevu.
Odstoupení je ze zákona možné především, pokud byla smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání nebo pokud smluvní strana ani přes výzvu neplní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 17:24, před 10 lety

Společnost CentroNet, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.