Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Chtěl bych upozornit, že 5kg balení brambor od dodavatele Brop s. r. o. zakoupené na prodejně Tesco Kladno obsahuje velké množství kamenů.
Brop s. r. o. Senožaty /Datum balení 10.8. 2017/šarže Z78010017221/ čárový kód: 8595156600118
Nepožaduji žádné řešení (nebylo by finančně výhodné pro nikoho)- jenom chci dát tuto informaci na vědomí řetězci TESCO aby si prověřil, zda se nejedná o náhodu - pytel brambor obsahující místo brambor kamení je neakceptovatelný.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.