Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#17802Prodej produktu na základě zavádějících informací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2017, před 7 lety

Bohuslav Šnajder

Znění stížnosti

Vážený T-mobile,

z vůbec prvního vyúčtován za vaše služby, které jsem od vás dostal, jsem zjistil, že cosi není v pořádku. Požadovaná částka: byl mnohem vyšší, než jste mi slibovali, když jsem k vám přecházel od jiného provozovatele. Několika dotazy jsem zjistil příčinu. Za internet (kterého mimochodem používám hlavně kvůli poště) jsem platil dvakrát - jednou za pevnou linku, ale zároveń i za přenos bezdrátový. I v 77 letech mi navzdory technické zaostalosti došlo, že jedno z toho je zbytečné. Zašel jsem tedy do vaší partnerské prodejny v Brandýse nad Labem s prosbou o vysvětlení. Tam mi ukázali, že jsem 31. 5. 2017 podepsal smlouvu na zřízení pevného internetu a 14. 7. 2017 smlouvu na nastavení internetu bez drátu. Nedokázali mi ovšem odpovědět na otázku, proč jsem to udělal, když nemám chytrý telefon ani si nestahuji filmy či jiné velké soubory. Ani já jsem to netušil, v té době jsem měl navíc dost vážné problémy se zlomenou páteří, infuzemi atd.). Vysvětlení je jediné. My starší občané prostě věříme doporučení odborníků, v tomto případě odborníků spjatých s T-mobilem. Chybička se může vloudit. Zjistil jsem navíc, že nemám routery jen dva - pevný a bezdrátový - ale hned tři (pevný dokonce dvakrát, nikdo neví, odkud se vzal).

Situace tedy vypadá následovně. Mám bezdrátový internet, který nepoužívám, nepotřebuji a nechci, ale který by mně příslušná prodejna vzala nazpátek, jen kdybych zaplatil smluvní pokutu ve výši nějakých 10 000 Kč plus (pokud se nemýlím) také cenu onoho routeru (2 301 Kč), který nepoužívám, nepotřebuji a chci vrátit. To mi připadá dost zvláštní a poněkud nemorální.

Shrnuji tedy. Informace, na základě kterých jsem podepsal dvě smlouvy (které se technicky vzato vzájemně vylučují), jsem podepsal na základě neúplných, nepravdivých, ale možná jen špatně pochopených rad (doporučení?) zaměstnance prodejny, nad kterou je logo T-mobilu. Chybu, která se stala, jsem měl možnost pochopit teprve po obdržení prvního vyúčtování, kdy už bylo pozdě na zrušení problematické smlouvy. Rád bych jen vrátil nepoužívaný router na bezdrátový internet i přidal k němu( na důkaz přátelství) i zcela nepoužitý routr na internet pevný (o kterém nikdo netuší, jak a proč se ke mně dostal).

S pozdravem
Bohuslav Šnajder


Produkt

vše uvedeno v úvodu


Požadované řešení

vrácení routeru,zrušení smlouvy na bezdrátový internet,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2017 12:41, před 7 lety

Nesouhlasí-li zákazník s postupem společnosti, je vhodné uplatnit u této společnosti reklamaci, a to prokazatelně nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). ČTÚ na jejím základě o sporu rozhodne ve správním řízení, toto řízení je pro spotřebitele méně finančně náročné. Navíc ČTÚ má oprávnění požadovat po poskytovateli služeb elektronických komunikací podklady v rámci řízení. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Poskytl-li zaměstnanec jménem společnosti úmyslně nepravdivé informace, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku. Výkon státní správy v oblasti elektronických komunikacích zajišťuje již výše zmíněný Český telekomunikační úřad.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.

V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.