Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#17803Neoprávněné stržení poplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2017, před 7 lety

Lenka Kopecká

Znění stížnosti

Dobrý den, byl mi stržena částka 2247,-Kč nevím za co. členství jsem hradila na měsíc a cca po 14dnech ho zrušila. Při mazání profilu jsem na stránce zaškrtla, že jsem si jistá, že chci zrušit své členství.


Požadované řešení

Vrátit poplatek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2017 12:56, před 7 lety

Za předpokladu, že technicky existuje možnost "podání online výpovědi", je dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. možné podat výpověď také přes odpovídající link na webových stránkách společnosti be2. Pokud spotřebitelka využila možnosti podat výpověď tímto způsobem, nemůže se společnost domáhat toho, že smlouva nebyla ze strany spotřebitelky řádně ukončena.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2017 12:24, před 7 lety

ID: AKHNNP09


Přejeme Vám dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 31.07.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP be2 – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.9.2017 13:19, před 7 lety


Lenka Kopecká

Je to z Vaší strany na zákazníky podvod. A z reakcí dalších klientů je to zřejmé. Stížností je na Vaší společnost minimálně jedna denně. Nad tím by jste se měli zamyslet!!! Na Vaši stránkách je prolink, smazání profilu, když na něj kliknu, ptáte se jestli požaduji ukončit i členství. Proč tedy? Když musím vše pak zrušit stejně písemně? Jinak mi naúčtujete nesmyslnou částku, kterou bych Vám v životě nezaplatila, za co?????? Také uvádíte klienty v omyl, když je reklamou lákáte na měsíc na zkoušku? Neměli by jste náhodou klienta po tomto měsíci na zkoušku poptat zda chce pokračovat? Toto jsou běžné standardy solidní firmy. Poslala jsem Vám požadavek před minimálně dvěma dny na Váší zákaznickou podporu, tak mi na něj laskavě odpovězte, když avízujete, že odpovíte do 48hodin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2017 13:40, před 7 lety

ID: AKHNNP09


Prodlužování Vašeho VIP členství bylo vypovězené/ zrušené k včerejšímu dni, uvedená skutečnost Vám byla potvrzená i ze strany Zákaznického centra.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.9.2017 19:45, před 7 lety


Lenka Kopecká

Ale já s tímto postupem nesouhlasím.Podala jsem odstoupení od smlouvy a požaduji vrácení platby nebo alespoň redundanci.Tento můj požadavek jste úplně ignorovali a ukončili jste členství až od 30/11.Žádám o vrácení poplatku a mám k tomu hned dva argumenty. Znovu jsem koukala na Vaše stránky a když zadám smazat profil,objeví se tabulka s ukončením členství,zadala jsem ano a tím se stránka odhlásí a poděkuje za návštěvu.Vše jsem odeslala na Váš zákaznický servis.Tímto jste mě uvedli v omyl a tento postup se jeví jako ukončení členství.Pokud toto neskceptujete,pak mám ještě právo,pokud mám službu na zkoušku a po automatickém prodloužení je tento termín jako počáteční a mám právo od smlouvy odstoupit do 14dnů,tak jsem učinila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.9.2017 09:15, před 7 lety

Pokud byla smlouvu uzavřena po internetu, pak má spotřebitel právo od takové smlouvy odstoupit, avšak pouze ve lhůtě do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy o poskytování služeb.

Pokud spotřebitel prokazatelně neodstoupil do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy, může dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je však účinná již jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.9.2017 15:39, před 7 lety

ID: AKHNNP09


Přejeme Vám dobrý den, paní Kopecká.

S ohledem na uvedené potíže bylo Vaše prodloužené VIP členství k dnešnímu dni refundované.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.9.2017 09:22, před 7 lety


Lenka Kopecká

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, velice Vám děkuji za kladné posouzení mé žádosti a refundaci mého členského poplatku. Budu informovat i Evropské spotřebitelské centrum na které jsem se obrátila v pomoci s řešením svého problému, že je již vše vyřešeno a mé žádosti bylo vyhověno. Děkuji