Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, asi typický přípat s internetovými službami. Raregistroval sem se na erotické strance (jenjednanoc.cz), zridil si VIP členství za 996 za 3 měsíce, ale brzy zjistil že je to o ničem a celý úplně zbytečné. ovseom Když se my po dalších 3 měsících strhly automaticky dalších 996kc rozhodl sem se účet zrušit.Vše sem udělal podle návodu, prislo na e-mail zprava o zrušení učtu a ja věc považoval za vyřízenou. Jenže ne. Za další 3 měsíce upomnka o zaplaceni + malý urok bance. Celá věc mě velmi znepokojila a tak sem psal zpět email s žádostí o vysvětlení. Ovšem bez odpvedi. Věc sem bohužel přestal řešit a to byla chyba. Dnes mi přišel email v němčině o zaplaceni dlužné částky + nemalý úrok za nezaplacení včas a to do 14 dni. Z celé věci sem velice zoufalý protože nevím s kym komunikovat a celou věc konečně zrušit. Sem si plně vědom své hlouposti tudiš částku zaplatím a vezmu si z ní ponaučeni. Jen prosím o jakoukoliv pomoc a radu jak se tohoto parazita zbavit. Dekuji
Prosím o zrušení VIP členství už s touto společností nechci mýt nic společného
|
Tweet |
Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.