Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
v pondělí dne 4.9.2017 těsně po otevírací době jsem navštívil Vaši prodejnu Kaufland u bývalého cukrovaru v Hodoníně. Vracel jsem se z dovolené zpět do Příbrami a odjížděl jsem směrem na Brno v 7:27hod. Do prodejny jsem si šel koupit na cestu svačinku (jednalo se o kousek salámu a pečivo). Jelikož mne tlačil čas tak jsem na informacích tuto skutečnost sdělil Vaší pracovnici slečně (paní) ZUZANĚ (její příjmení si nepamatuji) stím, že se v Kauflandu nevyznám a poprosil ji, zda by mi řekla, kde požadované zboží najdu. I když jsem spíše očekával, že její odpovědí bude strohé v oddělení masa a pečiva (jak jsem zvyklí v jiných marketech), byl jsem mile překvapen. Vaše pracovnice se na mne mile usmála a začala mi popisovat jak se na dané oddělení dostanu. Asi jsem se tvářil dost nechápavě a tak mi to vše zopakovala ještě jednou. Když už jsem se chtěl vydat směrem k požadovanému zboží řekla mi momet a zavolala na kolemjdoucí prodavačku paní Trechovou, vše ji v rychlosti pověděla a ta mne všude dorovodila.
Chtěl bych tímto Vašim pracovnicím poděkovat za jejich profesionální přístup s jakým se moc často nesetkávám. Díky jejich ochotě jsem BUS do Brna stihnul a tím předešel komplikacím s návazností spojů do mého bydliště. Prosím Vás o sdělení mého poděkování zmíněným pracovnicím. Děkuji s pozdravem
Stanislav Sedláček
Poděkování provedené vedením marketu dané prodejny.
|
Tweet |
Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši pochvalu.
Pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Se zákazníky komunikujeme telefonicky, jako je tomu ve Vašem případně, nebo také písemně.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Děkuji