Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#17815Poděkování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 hodiny 14 minut

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2017, před 7 lety

Stanislav Sedláček

Znění stížnosti

Dobrý den,
v pondělí dne 4.9.2017 těsně po otevírací době jsem navštívil Vaši prodejnu Kaufland u bývalého cukrovaru v Hodoníně. Vracel jsem se z dovolené zpět do Příbrami a odjížděl jsem směrem na Brno v 7:27hod. Do prodejny jsem si šel koupit na cestu svačinku (jednalo se o kousek salámu a pečivo). Jelikož mne tlačil čas tak jsem na informacích tuto skutečnost sdělil Vaší pracovnici slečně (paní) ZUZANĚ (její příjmení si nepamatuji) stím, že se v Kauflandu nevyznám a poprosil ji, zda by mi řekla, kde požadované zboží najdu. I když jsem spíše očekával, že její odpovědí bude strohé v oddělení masa a pečiva (jak jsem zvyklí v jiných marketech), byl jsem mile překvapen. Vaše pracovnice se na mne mile usmála a začala mi popisovat jak se na dané oddělení dostanu. Asi jsem se tvářil dost nechápavě a tak mi to vše zopakovala ještě jednou. Když už jsem se chtěl vydat směrem k požadovanému zboží řekla mi momet a zavolala na kolemjdoucí prodavačku paní Trechovou, vše ji v rychlosti pověděla a ta mne všude dorovodila.
Chtěl bych tímto Vašim pracovnicím poděkovat za jejich profesionální přístup s jakým se moc často nesetkávám. Díky jejich ochotě jsem BUS do Brna stihnul a tím předešel komplikacím s návazností spojů do mého bydliště. Prosím Vás o sdělení mého poděkování zmíněným pracovnicím. Děkuji s pozdravem
Stanislav Sedláček


Požadované řešení

Poděkování provedené vedením marketu dané prodejny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2017 09:30, před 7 lety

Jelikož se v daném případě jedná o pochvalu a nikoliv o stížnost, případ přeřazujeme přímo na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.9.2017 10:33, před 7 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Vaši pochvalu.

Pro komunikaci se zákazníky a zpracování podnětů zákazníků společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Se zákazníky komunikujeme telefonicky, jako je tomu ve Vašem případně, nebo také písemně.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.9.2017 12:21, před 7 lety


Stanislav Sedláček

Hodnocení:

Komentář: Děkuji