Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
žádám Vás o pomoc při zrušení mého členství a navrácení neoprávněně strženého poplatku ve výši 4992,-kč přímo z mého účtu.
Níže přeposílám emailovou korespondenci s firmou be2 S.a.r.l. a s Academic Singles.
Dobrý den,
v pátek jsem Vás žádala o zrušení profilu a vrácení neoprávněně stržené částky z mého účtu.
Přišla mi odpověď, že do 48 hodin mou žádost vyřešíte, stále se však nic neděje.
Pokouším se proto ještě jednou domluvit smírčí cestou. Věřím, že co jsem si přečetla v recenzích pravda není, že vaše jednání a přístup k zákazníkovi je opravdu seriózní, tak jak inzerujete.
Posílám formulář:
Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg, Luxemburg:
— Tímto odstupuji od mnou uzavřené smlouvy o nákupu poskytnutí následující služby
— Objednáno dne /Obdrženo dne:______31.8.2017. Obdrženo dne 1.9.2017__________________
— Jméno spotřebitele/spotřebitelů: _____Barbora Novotná
— Adresa spotřebitele/spotřebitelů: _________Krátká 9322, 765 02 Otrokovice________________
—Datum: ___dne 5.9.2017_______________________
Neoprávněně stržený poplatek ve výši 4992,-kč 31.8.2017 z účtu: 670100-2203056329/6210
Požadované řešení:
Odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů, ukončení veškerých závazků mezi mnou a společností be2 S.a.r.l. a vrácení částky 4992,-kč zpět na uvedený účet.
Očekávám rychlou reakci a vyřešení celé záležitosti, tak, abych nebyla, vaším případným neseriózním jednáním, donucena toto řešit právní či soudní cestou.
S pozdravem,
Barbora Novotná
---------- Původní e-mail ----------
Od: barbora novotná
Komu: Service CZ
Datum: 1. 9. 2017 15:42:11
Předmět: Re: Zajímá se o Vás Jaar
Dobrý den,
žádám o okamžité zrušení mého statusu na Vašich stránkách a okamžité vrácení peněz 4992,-kč, které byly neprávem strhnuty z mého účtu.
zaplatila jsem 192,-kč a strhlo se mi 4992,-kč - je to nepředstavitelné a doufám, že jen nějaký omyl.
Jsem samoživitelka a matka od 3 dětí a tato částka je pro mě likvidační.
děkuji za pochopení a urychlené vyřízení mé žádosti,
Barbora Novotná
608 600 307
---------- Původní e-mail ----------
Od: Academis Singles Customer Service
Komu: barbora novotná
Datum: 1. 9. 2017 16:01:18
Předmět: [Ticket#2017090110015425] re: Žádost o okamžité zr [...]
Vážený clene be2,
dekujeme Vám za zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví otázku v nejbližším možném termínu.
Odpoved obdržíte za nedlouho, zpravidla do 48 hodin.
Kdykoliv také mužete požádat o pomoc kliknutím na odkaz “Často kladené dotazy” na našich stránkách. Zde také najdete informace o tom, jak svuj profil používat spolu se spoustou dalších zajímavých témat.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Zrušení mého profilu na stránkách Academic Singles a vrácení neoprávněného poplatku 4992,-kč
Dobrý den,
požaduji zrušení okamžité zrušení členství v Academic Singles a vrácení částky 4992,- zpět na můj účet.
moc děkuji za pomoc v zoufalé situaci.
|
Tweet |
Smlouvu byla uzavřena po internetu, a spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: OJLVBC14
Přejeme Vám dobrý den, paní Novotná.
Dle našich informací je již případ řešen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.
Dobrý den,
ano, zákaznický servis mě kontaktoval a souhlasil s refundací 4389,- Kč a zkrácením mého členství na 1 měsíc / e a poté definitivním zrušením mého profilu a účtu u be2.
Jakmile bude slíbená částka zpět na mém účtu, budu Vás neprodleně informovat.
děkuji,
B.Novotná
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
dnes mi konečně přišla slíbená částka zpět na můj účet. Stálo mě to sice 400,-kč , ale to beru jako ponaučení :-)
Děkuji společnosti "VašeStížnosti.cz" za ochotu a spolupráci při vyřešení celé události.
Děkuji Academic Singles za vrácení peněz a doufám, že ještě dodrží zrušení mého profilu na všech jejich stránkách.
pěkný den,
Bára