Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám problém s balikem, ktery po zaplaceni po dvou tydnech nedorazil. Kdyz dorazil, tak s jinym obsahem. Zakaznicka linka vubec nereagovala, kdyz jsem volala po 10te hodine, linka neexistovala a kdyz jsem ti zkousela po xte, prisla jsem na radu az po hodine! Nedoporučuji online shopping od orsay!
Zlepsit zakaznicky servis!
|
Tweet |
Doporučujeme v těchto případech se společností komunikovat písemnou formou, nejlépe formou doporučených dopisů s dodejkou, případně si lze na prodejně nechat potvrdit kopii písemné reklamace. Reklamaci může podat zákazník, pokud se domnívá, že společnost nedodržela podmínky smlouvy či nesplnila povinnost vyplývající z právních předpisů.
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešením sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.