Společnost


Pantour s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17821Reklamace zahraničního pobytu a její následné neuznání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2017, před 7 lety

Filip Rambousek

Znění stížnosti

Popis reklamace: Dne 15.3.2017 jsem zakoupil pro 12 člennou skupinu zájezd do ubytování Villa Spiridoula. V CA Invia Kladno, jsem nahlásil požadavky, které má tento zájezd splňovat ( klidné prostředí což tato vila splňovala ze zkušenosti z minulého roku, pokoje vedle sebe a hlavně v přízemí i v blízkosti moře z důvodu možností jednoho člena, který má invaliditu diagnostikovanou na Lymskou Boreliózu a velice špatnou hybnost ), tyto podmínky pro tento zájezd byli prioritní. Dne 20.7.2017 jsem byl informován pracovníkem CK Pantour p. J., že námi zvolené ubytování není z důvodu neuzavření jakési smlouvy nebo certifikace, ale že nám náhradou nabídne ještě kvalitnější ubytování. Panu J. jsem řekl, že lepší ubytování v nabídnutém Hotelu Summertime pro nás není poskytnutou výhodou která by nás zajímala, ale splnění požadovaných podmínek je rozhodující pro to zdali odstoupíme od smlouvy či ne. Panu J. jsem znovu nadiktoval požadavky + jako kompenzaci dohodl ( slevu 1000 Kč na osobu ze zájezdu, A/C na pokoji a ponechání jednoho pokoje do odjezdu což nebylo až tak prioritní) a řekl v které časti komplexu Summertime chceme pokoje ( což bylo na konci komplexu u tenisových kurtů s výhledem do zeleně) a pokud nám je nezaručí že zájezd zrušíme. Pan J. to po dvou dnech, prý dohodl s manažerem hotelu konkrétní pokoje u tenisových kurtů a všechny moje podmínky budou splněny s ujištěním že CK Pantour je jejich strategický partner a určitě domluvené podmínky splní. Ovšem po příjezdu do ubytování, jsem začal být překvapen. Dostal jsem pro nás pokoje v bloku, který je u jediného vstupu do komplexu, s vyhlídkou na parkoviště s přilehlým barem, který fungoval minimálně do 24 hodin a sousedící s kuchyní, která fungovala co se týče odvozu odpadu i do půl druhé ráno a od šesti hodin ráno se zahajoval provoz. Jako bonus, dva pokoje v patře. Žádal jsem okamžitou výměnu na recepci a požadoval slíbené pokoje. Sdělení že nic co mám na voucheru od CK je nezajímá a že nám nemohl p. J. slíbit pokoje, které jsou obsazené po celou dobu našeho pobytu. Druhý den jsem hned ráno kolem 9 volal p. J., aby nastalou situaci řešil. Byl jsem uklidněn, že mne osloví pí. delegátka CK Pantour a věc budeme řešit. K mému údivu, když jsem ji oslovil kolem 14 hodiny o ničem nevěděla, ale začala situaci řešit. Předložil jsem všechny sliby zástupce CK p. J., po půl hodině debat se zástupci hotelu vyšlo najevo, že toto ubytování nedostaneme a ani nebylo přislíbeno. První možné stěhování bude v sobotu či neděli ale musíme si počkat. V tu chvíli jsem došel k názoru že p. J. nás záměrně uvedl v omyl o klidné dovolené dle našich představ a vše slíbil, jen abych smlouvu o zájezdu neukončil a to že jsme místo klidu byli každý večer na diskotéce, z vedlejšího bloku neustále po celé dny čuchaly a dýchaly spaliny z hotelové kotelny, člověk s invaliditou si dával za naší pomoci každý den schody do patra, to bylo pro nás hodně nepříjemné, ale sliby p. J. beru z jeho strany jako podvod. Což vidím na celé situaci jako to nejhorší.

Rekace CK Pantour

Na základě dostupných informací a zaslaných vyjádření jak ze strany vedení hotel Summertime 3*, tak i delegátky, jsme dospěli k názoru, že Ve Vašem případě nedošlo k pochybení, Vámi objednané služby dle oficiální nabídky byly zajištěny, služby odpovídaly námi prezentované nabídce a ceně zájezdu, stejně tak Smlouvě o zájezdu, hotel i delegátka se snažily vám vyhovět, našli pro vás pokoj ve vámi žádané části, ale vzhledem zmiňované obsazenosti byly možné pokoje jen 2, vy jste však trvali na všech 4 pokojích, změna pokoje do klidnější části vám byla nabídnuta, tudíž Vaši reklamaci shledáváme za neoprávněnou a na požadovanou kompenzaci nemáte bohužel nárok.Tímto si vás dovolujeme požádat o zaslání vašeho čísla účtu, kam vám bude kompenzace ve výši 1.000 Kč za osobu vyplacena.J. J., product manager Korfu,CK PANTOUR


Požadované řešení

Kompenzace dle mnou zjištěných informací ve Frankfurtské tabulce slev je možná až do 50% z ceny zájezdu a na této výši budu trvat z důvodu výše popsaných.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 11:58, před 7 lety

Má-li zájezd vady a vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Existenci vad je nutné doložit. Nevytkl-li spotřebitel vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že spotřebitel své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Z popisu stížnosti, kterou jsme od spotřebitele obdrželi, však vyplývá, že všechny vady byly vytknuty již v místě zájezdu u delegátky cestovní kanceláře.

Pokud pořadatel zájezdu porušil některou ze svých povinností, může spotřebitel také požadovat úhrady škody za újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd podstatně zkrácen. Pořadatel odpovídá spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese https://www.dtest.cz/clanek-4407/pravo-problemy-se-zajezdy.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítnu, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 23:14, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešením sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.