Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Telefon jsem byl již 3krát reklamovat, 2krát byla reklamace uznána ale potřetí ne. Telefon měl při reklamacích stejnou závadu, (velmi časté )vypadávání signálu. Pořád nefunguje a v servise jej uznali jako funkční. Už opravdu nevím co dělat
Vodafone smart prime 6
Vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud kupující jednal s podnikatelem jako spotřebitel, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit pro opakovaný výskyt vady po opravě. Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje, pokud byla stejná vada již v minulosti dvakrát odstraňována a znovu se objevila. Pokud však prodávající třetí reklamaci zamítl, bude na spotřebiteli, aby prokázal, že se na výrobku vada, za kterou by byl odpovědný prodávající, skutečně projevila. Silným a přesvědčivým důkazem je posudek soudního znalce. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy. Mimo to má také právo na náhradu svých účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den, pane Ředino,
k vyjádření dTestu mohu ještě dodat to, že pokud se podle Vás vada stále projevuje, můžete telefon reklamovat znovu a doporučuji do reklamačního protokolu lépe popsat, jak přesně se chybné chování projevuje nebo za jaké to je situace.
Přeji Vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Během reklamačního řízení došlo v servise ke změně imei a v reklamačním protoklu jsem o tom nebyl informován!
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den, pane Ředino,
změna IMEI by rozhodně měla být součástí servisního listu. Nevím, ale, během které reklamace k tomu mělo dojít, to nepíšete. Doporučuji vše řešit přímo v prodejně, kde jste reklamaci uplatňoval - kolegové k tomu mají nejvíc informací a mohou to řešit.
Případně se můžete obrátit i na naše Reklamační oddělení, a to přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. V tomto případě bude potřeba kolegům poskytnout konkrétní informace, podle kterých budou moct údaje o reklamacích dohledat.
Přeji Vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.