Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#17823Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2017, před 7 lety

Zdeněk Ředina

Znění stížnosti

Telefon jsem byl již 3krát reklamovat, 2krát byla reklamace uznána ale potřetí ne. Telefon měl při reklamacích stejnou závadu, (velmi časté )vypadávání signálu. Pořád nefunguje a v servise jej uznali jako funkční. Už opravdu nevím co dělat


Produkt

Vodafone smart prime 6


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2017 11:35, před 7 lety

Pokud kupující jednal s podnikatelem jako spotřebitel, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit pro opakovaný výskyt vady po opravě. Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje, pokud byla stejná vada již v minulosti dvakrát odstraňována a znovu se objevila. Pokud však prodávající třetí reklamaci zamítl, bude na spotřebiteli, aby prokázal, že se na výrobku vada, za kterou by byl odpovědný prodávající, skutečně projevila. Silným a přesvědčivým důkazem je posudek soudního znalce. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy. Mimo to má také právo na náhradu svých účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2017 17:49, před 7 lety

Dobrý den, pane Ředino,

k vyjádření dTestu mohu ještě dodat to, že pokud se podle Vás vada stále projevuje, můžete telefon reklamovat znovu a doporučuji do reklamačního protokolu lépe popsat, jak přesně se chybné chování projevuje nebo za jaké to je situace.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.9.2017 22:14, před 7 lety


Zdeněk Ředina

Během reklamačního řízení došlo v servise ke změně imei a v reklamačním protoklu jsem o tom nebyl informován!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2017 22:20, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2017 10:58, před 7 lety

Dobrý den, pane Ředino,

změna IMEI by rozhodně měla být součástí servisního listu. Nevím, ale, během které reklamace k tomu mělo dojít, to nepíšete. Doporučuji vše řešit přímo v prodejně, kde jste reklamaci uplatňoval - kolegové k tomu mají nejvíc informací a mohou to řešit.

Případně se můžete obrátit i na naše Reklamační oddělení, a to přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. V tomto případě bude potřeba kolegům poskytnout konkrétní informace, podle kterých budou moct údaje o reklamacích dohledat.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 10:38, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 05:40, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.