Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes jsem kupovala posvícenské koláče. Neohmatávám každý kus. Prostě vezmu a dám do sáčku. Dala jsem je doma dětem a zjistila jsem, že jsou uprostřed zmrzlé! A to už je po několikáté, co mám v Tescu nějaký problém. Položky naúčtované dvakrát, zelenina a ovoce v hrozném stavu.
Posvícenský koláč
Řeším to tak, že do Tesca přestávám chodit. Pro vás by bylo řešením asi více dbát na to, co prodáváte. Nevěřím, že by se dalo řešit jinak.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá spotřebiteli při převzetí zboží za jakost. Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Spotřebitel by měl potravinu bezodkladně reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí potravin, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz). Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud o to spotřebitel požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět do měsíce o postupu v dané věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.