Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.5. 2011 jsem nahlásil závady ,které se Fa Barx..rozhodla odstranit.Dne 25.5. 2011 všechny tyto závady byly schváleny managementem firmy Barx a písemně doloženy.Do dnešního dne se nikdo
ani neozval.Písemné nahlášení nefunkčnosti solárního zařízení na stránkách firmy je zbytečné ,stejně to tam nikdo nečte,ale ve smlouvě se zavazují že přijedou do 24 hodin.Telefony-ze začátku je přijímaly,dnes je nikdo nezvedá a tomu říkají 5 let záruka.
To by asi Přemek podlaha koukal koho si pustil do televize.
Poz. Instalace solárního zařízení ,byla zahájena 1.9.2010 a předání díla došlo 21.12.2011 .
Do dnešního dne jsem neobdržel vyúčtování dodaného materiálu.
BAX-Solar-T-TOP
Stačilo ,kdyby mi firma dodala věci k odstranění závad a zaplatila práci firmě ,která to dokončí za ně.
|
Tweet |
V případě uplatnění reklamace je prodejce povinný vyřídit reklamaci včetně případné opravy do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud se tak nestane, je vada považována za vadu neodstranitelnou a kupujícímu svědčí nárok na odstoupení od smlouvy dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Zároveň je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele, která je oprávněna společnost následně sankcionovat.
Společnost BARX ENERGY s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.