Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Nebyla mi poskytnuta slíbená finanční částka 4000,-Kč na nákup mobiního telefonu údajně nevyužita lhůta 14 dní, nic písemně
nepřišlo do kdy mám mobil koupit a hlavně ten který jsem vybíral
nebyl stále na skladě Nokia 5. To není má vina.
Žádám tímto o nápravu a zaslání zhora uvedné značky Nokia 5 na
adresu Jan Vošický Brzotice 1, 25768. Doplatím částku převyšující 4000,-Kč.
Jsem dlouholetý zákazník cca 20 let a ještě jsem neměl od Vodafonu slevu
na nákup tel.přístroje.Věřím, že náprava bude provedena co nejdříve.
Děkuji jv
Nokia 5
prosím o brzkou nápravu,6.9.2017 jsem byl na prodejně v Benešově
a do té doby nebyl produkt Nokia 5 na skladě tak jsem nemohl objednat online
|
Tweet |
Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou slevu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje. Bude tedy podstatné pro posouzení případu znění učiněné nabídky operátorem.
V případě, kdy by se spotřebitel domníval, že dochází k porušování zákona a používání zakázaných klamavých obchodních praktik ze strany operátora, může se obrátit na Český telekomunikační úřad.
Dobrý den, pane Vošický,
v tomto případě budeme potřebovat víc informací pro posouzení situace. Napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, abychom se mohli podívat přímo na Váš zákaznický účet a odpovědět konkrétně.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.