Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#17833Zrušený bonus na mobilní telefon

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2017, před 7 lety

Jan Vošický

Znění stížnosti

Nebyla mi poskytnuta slíbená finanční částka 4000,-Kč na nákup mobiního telefonu údajně nevyužita lhůta 14 dní, nic písemně
nepřišlo do kdy mám mobil koupit a hlavně ten který jsem vybíral
nebyl stále na skladě Nokia 5. To není má vina.
Žádám tímto o nápravu a zaslání zhora uvedné značky Nokia 5 na
adresu Jan Vošický Brzotice 1, 25768. Doplatím částku převyšující 4000,-Kč.
Jsem dlouholetý zákazník cca 20 let a ještě jsem neměl od Vodafonu slevu
na nákup tel.přístroje.Věřím, že náprava bude provedena co nejdříve.
Děkuji jv


Produkt

Nokia 5


Požadované řešení

prosím o brzkou nápravu,6.9.2017 jsem byl na prodejně v Benešově
a do té doby nebyl produkt Nokia 5 na skladě tak jsem nemohl objednat online


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2017 10:39, před 7 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou slevu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje. Bude tedy podstatné pro posouzení případu znění učiněné nabídky operátorem.

V případě, kdy by se spotřebitel domníval, že dochází k porušování zákona a používání zakázaných klamavých obchodních praktik ze strany operátora, může se obrátit na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2017 17:52, před 7 lety

Dobrý den, pane Vošický,

v tomto případě budeme potřebovat víc informací pro posouzení situace. Napište nám prosím přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, abychom se mohli podívat přímo na Váš zákaznický účet a odpovědět konkrétně.

Děkuji a přeji pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2017 10:39, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 05:41, před 7 lety

Spotřebitel nás informoval, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.