Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zástupce společnosti Envona nás navštívil za cílem digitalizace informaci. Po upozornění, ze nic takového nechceme, nám bylo sděleno, ze se to udělat musí a ze klidně zavolá svému nadrizenemu. Tímto se dostal ke stávajícím smlouvám a maskovaně si nechal podepsat plnou moc. Následně již přišel pouze dekovny dopis o zařazeni do výběrového řízení, se kterým se již nedá nic dělat. Pouze od smlouvy odstoupit za poplatek 3000kč
Vše se uskutečnilo bez předchozího avizovani v obci se zákazem podomniho prodeje..
Přihláška s vyberovemu rizeni
Bezplatné odstoupení od smlouvy, nebi bezplatná předběžná výpověď z důvodu lzivyc informaci ze strany obchodního zástupce. Mimo jiné proběhl podomní prodej v obci, kde je to zakázané.
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud uvedl nepravdivé údaje, mohou být naplněny znaky klamavého konání, jež je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost smlouvy, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Dozor nad dodržováním pravidel stanovených v zákoně o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.
Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme. Společnost tak má možnost doplnit své vyjádření.
Vážená paní Secká,
celá záležitost nás velice mrzí, a to zejména s ohledem na skutečnost, že společnost ENVONA s.r.o. si dlouhodobě zakládá na férovém a citlivém přístupu k zákazníkům a respektování práv spotřebitelů a veškerých předpisů, které vychází z principů a cílů zakotvených evropským právem na ochranu spotřebitele. Společnost ENVONA s.r.o. se tímto vymezuje a bojuje proti společnostem na trhu s energiemi, které využívají nekalých praktik a dopouští se klamání spotřebitele.
Musíme však konstatovat, že z Vašeho sdělení není zřejmé, o jaký konkrétní případ (jméno a příjmení zákazníka) se jedná, neboť Vás, Karolinu Seckou jako zákazníka neevidujeme. Vaši záležitost tak v tuto chvíli nemůžeme nijak prověřit, ani Vám za těchto okolností blíže pomoci.
Rádi s Vámi celou záležitost probereme osobně. Za tímto účelem nás neváhejte kontaktovat na bezplatné telefonní lince +420 702 857 788 či prostřednictvím e-mailu klient@envona.cz.
Záležitost se pokusíme vyřešit k Vaší spokojenosti.
S pozdravem
Jana Kvapilová
ENVONA s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.