Společnost


Gatner Elektromarket s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1784Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2014, před 11 lety

Pavla Zoulová

Znění stížnosti

Na internetu jsem si objednala nůžky Fiskars při druhém použití se mi zlomil nůž, byla jsem překvapená, protože tento tip uvádí, že jsou na silné větve.Nůžky jsem poslala poštou na reklamaci, do 14 dnů mi přišel email, že moje reklamace byla úspěšně vyřízena a poslána PPL. Nůžky jsem převzala a až jsem je rozbalila, tak jsem zjistila, že reklamace je neuznána s vyjádřením, že jsem použila nepřiměřenou sílů a způsobila jsem si to sama.Nůžky mi poslali, ale ulomený nůž už ne, takže jsem dostala neuplné zboží.Volala jsem na prodejnu, že s tím nesouhlasím a že reklamaci nikdo nevyřizoval, že se k tomu pouze vyjádřili podle svého a jak si můžou dovolit mi napsat, že je úspěšně vyřízena, když opak je pravdou! Ptala jsem se, kdo se k tomu vyjádřil, tak mi bylo řečeno, že majitel nebo vedoucí prodejny.Poslala jsem email, že s vyjádřením nesouhlasím a žádám novou reklamaci, že nepostupujou podle reklamačního řádu a nůžky jsem zaslala zpět.Bylo mi odpovězeno pouze emailem, že si trvají na svém, že reklamace je neuznaná a nůžky si mám vyzvednout na prodejně, že jedno poštovné mi už platili a tím to pro ně skončilo! Takže nemám nůžky a kdybych si je chtěla vyzvednout, tak je to pro mě cesta dlouhá 170 km.


Produkt

Nůžky na větve zn. Fiskars tip. 112290


Požadované řešení

Žádám zrušení kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2014 11:31, před 11 lety

V případě uplatnění reklamace a jejího následného zamítnutí má kupující nárok na vrácení zboží v takovém stavu, v jakém jej prodejci předal. Pokud byla reklamace uplatněna poštou, je prodejce povinný jej i poštou zaslat zpět.
Pro posouzení příčiny vady lze využít nezávislého odborníka, který by vypracoval znalecký posudek. Pokud by byl posudek ve prospěch kupujícího, má nárok i na proplacení nákladů spojených s reklamací - tedy na proplacení znaleckého posudku dle § 598 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 11:21, před 10 lety

Společnost Gatner Elektromarket s.r.o. byla o podanÉ stížnostI informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.