Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#17841Tesco Pohořelice Brno-venkov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2017, před 7 lety

Kateřina Neugebauerová

Znění stížnosti

velmi často nedoplněné zboží v regálech (banány, máslo, mléko, minerálky...);
mouchy na koláčích a jiných nebalených sladkostech;
cena u zboží velmi často neodpovídá ceně na pokladně;
chybějící igelitové sáčky u pečiva, ovoce a zeleniny


Požadované řešení

požaduji nápravu všeho uvedeného nebo kontrolu na prodejně, není normální přijít v 16 hod. do supermarketu a nesehnat běžné zboží jenom proto, že prostě není vybalené, nemít si do čeho dát rohlíky, dívat se jak na koláčích sedí jedna moucha vedle druhé a ještě se nakonec dohadovat u pokladny ohledně vrácení rozdílu mezi uvedenou a zaplacenou cenou a dívat se na otrávenou prodavačku, která ani není schopná se omluvit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 20:25, před 7 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Má-li spotřebitelka podezření, že společnost porušila minimální hygienické požadavky, které stanovují právní předpisy (především zákon o ochraně veřejného zdraví), může podat podnět krajské hygienické stanici, která může podnikateli uložit pokutu.

Rozsah nabízeného sortimentu zboží je čistě na uvážení společnosti. Záleží tedy na ní, jaký přístup k zákazníkům zvolí. Společnost by však měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny. Je tedy vhodné zaslat společnosti podnět s Vašimi připomínkami, aby měla zpětnou vazbu. Není-li spotřebitelka spokojená s organizací v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 23:10, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.