Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17845Vymáhání další platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.09.2017, před 7 lety

Tomáš Mazal

Znění stížnosti

Dobrý den. Před zhruba rokem jsem si na jedné seznamce zaplatil debetní kartou VIP členství na 1 měsíc za zhruba 499,-. Když jsem po týdnu přestal tuhle službu využívat, netušil jsem co bude nečinností následovat. Dva měsíce po sobě se mi z účtu strhli nemalé částky. Zavolal jsem tedy na banku a nechal kartu zablokovat. Tím jsem sice vyřešil problém s automatickým strháváním peněz, ale ne s emaily o zaplacení dalších měsíců a výhružek vymáháním společností dateyard AG. Tak jsem tedy vypověděl řádně smlouvu podle formuláře přes email, protože FAX bohužel odeslat nebylo možné. V prosinci 2016 jsem obdržel email, že můj účet bude zrušen v Lednu 2017, ale chtějí ještě zaplatit zhruba 55 Eur. Tak jsem tedy provedl poslední transakci, abych měl klid na duši. Nyní, skoro po roce jsem se na email, který jinak vůbec nevyužívám přihlásil a nevěřím vlastním očím. Měl jsem další email z Ledna 2017, kdy mi posílají informaci o tom, že mám účet zrušen, ale ještě je nutné zaplatit platbu 73 Eur za členství a poplatky. Tohle jsem zjistil terpve včera, ale rozhodně neplánuji něco platit. Ve schránce stál ještě druhý email z Května 2017, kdy mě znovu vyzývají k zaplacení 73 Eur nebo budu předvolán k okresnímu soudu a k exekuci. Nevíte jak mám pokračovat? Mám z toho docela obavy, ale rozhodně už tuto částku platit nechci. Veškeré emaily mám uložené. Službu jsem nevyužíval, smlouvu řádně vypověděl a stejně chtějí další platbu. Nevím jak tedy pokračovat. Děkuji za info.


Produkt

Internetová seznamka rychlyflirt.cz


Požadované řešení

Zrušení výzvy k zaplacení poplatku po zrušení smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 17:38, před 7 lety

Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), byla smlouva ukončena.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2017 23:19, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.