Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.8.2013 jsem zakoupila mob.telefon Samsung GT-S5220 v prodejně ve Valašských Kloboukách. Po 3 měsících přestal fungovat zvuk při hovoru. Dne 11.12.2013 jsem se obrátila na prodejce s reklamací.Zde bylo zjištěn neodborný zásah do přístroje. Stav přístroje se neslučuje se záručními podmínkami a smluvními postupy výrobce. Fotodokumentace přiložena na opravy.britex.cz Reklamovaná vada má přímou souvislost s neoprávněným zásahem do přístroje.Oprava je možná jen placenou výměnou systémové desky.
Nesouhlasím s cenovým návrhem, protože jsem do telefonu nezasahovala a proto mě byl telefon vrácen bez opravy. Navíc do popisu poškození servis přidal: poškrábaný, oděrky, vrypy po obvodu - nesouhlasím, telefon je zcela čistý jako nový.Dle fotodokumentace, která byla provedená servisem je zcela jasné, že telefon byl už někdy opravovaný.Je tam provedno kytování. Nenapadá mě proč a kdo do něho vstupoval před mou koupí.Prodejce se hájí na základě vyjádření servisu, že on prodává vše v naprostém pořádku.Mám nějakou možnost získat bezplatnou reklamaci nebo vrácení peněz za mobil.tel.od prodejce?
Výrobce: Samsung Model: GT-S5220XKAXEZ IMEI: 351878051851685 , S/N: R21D248X41A
Chci bezplatnou reklamaci, protože mnou nebyl proveden žádný zásah do telefonu.Pokud to nebude možné prosím o vrácení peněz za nekvalitní přístroj.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že vada byla vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, je dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku povinností prodejce prokázat, že výrobek předal spotřebiteli v pořádku. Pokud tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí výrobku.
Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.