Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,včera místo v dopoledních hodinách se mi Váš řidič(ka) ozvala v 7 hod.,kdy jsem spala.Samozřejmě, že jsem se balíčku nedočkala. Dnes mi v 7.10hod volala paní řidička, že dorazí v 9.15hod.Ve13.15hod.jsem kontaktovala Vaši zákaznickou linku.Po obdržení čísla na p.řidičku jsem ji volala a ta se mi zapřísahala,že určitě přijede (až poté co si mě zapíše, aby na mě nezapomněla).Zdůraznila jsem,že zásilka je pro mě velmi důležitá a nutně ji potřebuji doručit. Vrchol všeho je, že důvodem neobdržení zásilky je fakt,že jsem nebyla k zastižení.Já jsem doma 24hod.denně. Velice mě to urazilo.Jsem vždy zodpovědná a závazky si plním. Navíc dát slib je velkým závazkem.
Nejsem stěžovací typ,ale tohle je už po páté.Ve 4 případech balíky posílají jen Vaší kurýrní službou, já bych si Vás nevybrala, pravě z důvodu, abych předešla těmto pro mě nepříjemným situacím.
S pozdravem Hana Jirků
Velmi Vás prosím, aby jste vysvětlili Vašim řidičům, že k nám jezdit musí a né jenom, když se jim to hodí a mají cestu kolem. Nejde o ironii, ale prostý fakt.
Jediné co chci je svůj balíček a nepoužívat slovo "nezastižen" a
"bez našeho zavinění", pokud to není opodstatnělé. Působí to velmi neuctivě a urážlivě až výsměšně.
Děkuji Vám
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.