Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Založila jsem si účet na seznamce b2 a zaplatila zkušební VIP členství,při důkladném procteni recenzi,nasledne smluvních podmínek jsem v ten samý den založení profilu odstoupila přes email od smlouvy,přesto že mi na email byla zaslána odpověď o zrušení a vypovezeni od smlouvy,stále je me VIP clenstvi aktivní a profil nelze zrušit.
Na další email jsem již nedostala odpověď.
Děkuji za pomoc.Veronika
Zrušení VIP členství
|
Tweet |
Smlouvu byla uzavřena po internetu, a spotřebitel má tudíž právo od ní do 14 dnů odstoupit. Toto právo pozbude, pokud souhlasí s ustanovením, že služba bude poskytnuta před uplynutím lhůty k odstoupení od smlouvy – např. pouhým zveřejněním inzerce. Nebyla-li poskytnuta celá služba, spotřebitel může i tak odstoupit od smlouvy, ovšem musí uhradit poměrnou část sjednané ceny.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 4PJONO48
Přejeme Vám dobrý den, paní Šuláková.
Tímto Vám potvrzujeme, že prodlužování Vašeho VIP členství bylo ke dni 23.08.2017 vypovězené - přejete si prosím svůj profil (i přes skutečnost, že Vaše VIP členství je uhrazené do 22.09.2017) vymazat? Pokud ano, učiníme tak přímo z naší strany,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.